Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:953690
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Kampaņas mērķis: Savdabīgā un netradicionālā veidā, „neuzbāžoties” izreklamēt preci un pakalpojumu, pastāstīt par zīmola priekšrocībām un piedāvājumiem.
Izcelt produktu no pārējo līdzīgo produktu vidus, individualizēt „Zelta zivtiņu” starp pārējām Latvijā piedāvātajām priekšapmaksas mobilo sakaru sarunu kartēm.
Kampaņas mērķauditorija: Lielākoties jaunieši, kas tiecas pēc visa jaunā, ir draudzīgi un dzīvespriecīgi savā starpā un, kuriem nav svešas ikdienas problēmas. Tāpat arī jebkurš, kam patīk vērot sevi un citus „no malas” un, kas prot par to pasmieties!
Galvenie vēstījumi: Būt atvērtiem un izmantojot Zelta zivtiņas un draugu palīdzību, rast risinājumu jebkurās situācijās!
Galvenais sauklis: Būs par ko parunāt!
Mediju kanāli: televīzija; radio; internets- mājas lapa www.zeltazivtina.lv, internet baneti; vides reklama; kinoteātris;

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties