Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:952653
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  REKLĀMAS VĒSTURE    5
2.  REKLĀMA UN TĀS BŪTĪBA    7
2.1.  Reklāmas definīcija    7
2.2.  Reklāmas būtība    9
3.  REKLĀMAS MĒRĶI, MĒRĶAUDITORIJA UN IETEKME    13
3.1.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    13
3.2.  Reklāmas mērķauditorija    15
3.3.  Reklāmas faktoru ietekme    16
4.  REKLĀMA UN ĒTIKA    18
5.  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS VEIDI    20
5.1.  Reklāma plašsaziņas līdzekļos    20
5.2.  Reklāma radio    22
5.3.  Televīzijas reklāma    23
5.4.  Vides reklāma    24
6.  UZŅĒMUMA „ SIDONAS ” RAKSTUROJUMS    26
6.1.  Firmas veikala Kuldīgā raksturojums un reklāmas veidi    27
6.1.1.  Veikala „Sidonas” raksturojums    27
6.1.2.  Veikalā izmantotie reklāmas veidi    27
7.  APTAUJA PAR PIRCĒJU ATTIEKSMI PRET REKLĀMU    32
7.1.  Aptaujas norise    32
7.2.  Aptaujas rezultāti un analīze    32
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    40
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās grūti iedomāties preci, kas netiktu reklamēta. Reklāmas sastopamas praktiski it visur – televīzijā, radio, laikrakstos, veikalos, pat uz ielas un afišu stabiem. Var apgalvot, ka reklāmas mūs pavada ik uz soļa. Iespējams, tās ne vienmēr priecē potenciālos pircējus, taču tām sabiedrībā ir ļoti liela nozīme un noteikts mērķis. Tā sniedz informāciju par preci vai pakalpojumu, tādējādi iepazīstinot iespējamos pircējus ar iegādājamo preci vai pakalpojumu un pārliecinot šīs preces iegādāties. Turklāt bez reklāmām nebūtu iespējams uzzināt par visjaunākajām precēm, inovācijām sabiedrībā un citām noderīgām lietām.
Varētu šķist, ka reklāma ir kas ļoti pašsaprotams un ka tā pastāv pati par sevi, taču patiesībā tā ir jau tirgus instruments, kas sabiedrībā tiek lietots jau ļoti sen. Kā jau minēts, tās pamatā ir informācijas sniegšana. Pircējam tad ir jāizšķiras – iegādāties vai neiegādāties preci, izmantot vai neizmantot piedāvātos pakalpojums. Tātad rezultātā reklāma pārliecina vai, ja reklāma nav bijusi veiksmīga, nepārliecina pircēju.
Uzņēmēji izmanto dažādus reklāmas veidus un vietas. Viena no reklāmas izstādīšanas vietām, kas visefektīvāk uzrunā pircēju, ir pati tirdzniecības vieta – šajā gadījumā veikals. Tādēļ par šī darba autore ir izvirzījusi darba mērķi tieši attiecībā uz reklāmas nozīmi veikalā.
Darba mērķis: noskaidrot reklāmas ietekmi uz pircējiem sieviešu apģērbu veikalā „Sidonas”. Šāds darba mērķis tika izvirzīts tādēļ, ka ik dienas strādājot veikalā, darba autore izdarījusi vairākus novērojumus attiecībā uz reklāmas ietekmi.
Darba ietvaros tika izvirzīti arī darba uzdevumi:
1. Noskaidrot reklāmas būtību un īsumā aprakstīt tās attīstības vēsturi;
2. Noskaidrot kā reklāma ietekmē uzņēmējdarbību un sabiedrību;
3. Noskaidrot kādi ir reklāmas izplatīšanas veidi;
4. Izpētīt pircēju rīcību un to uztveri par reklāmas ietekmi veikalā Sidonas;
5. Veikt un analizēt pircēju aptauju par attieksmi pret reklāmu.
6. Izdarīt secinājumus un sniegt ieteikumus reklāmas un uzņēmējdarbības veicināšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1242269
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties