Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:952278
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVAds    4
1.  Motivācijas būtība    6
1.1.  Personāla motivācija kā vadīšanas funkcija    6
1.2  Motīvi un stimuli    8
Motivācijas teorijas    12
2.1.  Satura motivēšanas teorijas    12
2.2.  Norises motivēšanas teorijas    15
2.3.  Stimulējošās motivācijas teorijas    17
3.3  Stimulējošās motivēšanas teorijas modelis    18
3.  Ekonomiskās motivācijas metodes    19
4.  Psiholoģiskā atalgojuma metodes    21
5.  Pašmotivācija    23
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    26
Darba fragmentsAizvērt

Starp visām problēmām, kas pastāv personāla vadībā , ļoti svarīgu vietu ieņem efektīva personāla motivācijas izveidošana. Šī uzdevuma mērķis ir darba efektivitātes paaugstināšana, uzņēmuma mērķu sasniegšana.
Ir maldīgi domāt, ka teorētiski labi izstrādāts plāns un sakārtota organizācijas struktūra darbosies pati no sevis. Plānojot un organizējot darbību, nepieciešams arī darbiniekus motivēt attiecīgi darboties, pildīt pienākumus, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Viens no vissvarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspēju un pat izdzīvošanu noteicošiem faktoriem ir cilvēki, proti, uzņēmuma darbinieki. Darbinieku lomu uzņēmumā ir grūti pārvērtēt, jo cilvēku darbs ir visu pārējo uzņēmuma resursu izmantošanas dzinējspēks. Ja darbinieki nepildīs savus tiešos pienākumus visi procesi uzņēmumā apstāsies. Savukārt, ja darbinieki būs pietiekoši ieinteresēti patērēt savas spējas uzņēmuma labā un darīs to labprātīgi, tad pateicoties šādai rīcībai, uzņēmums kļūs konkurēt spējīgs un sasniegs maksimālu peļņu. Uzņēmuma darbinieki ir jāuzskata par sava veida investīcijām. Uzņēmuma veiksmīgai darbībai, darbinieku potenciāls un zināšanas tiek uzskatītas par galvenajiem pamatnoteikumiem.
Darbinieku nozīmi pat grūti pārvērtēt. Visi darbu procesi ir galu galā atkarīgi no cilvēkiem, kas tos veic. Tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi zināt kādi faktori ietekmē veicamā darba efektivitāti un kvalitāti un kā var darbiniekus ietekmēt. Kādi motīvi vispār liek cilvēkiem strādāt? Lai sasniegt organizācijas mērķus nepietiek tikai ar māku pildīt profesionālus pienākumus, jo cik arī būtu kvalificēts darbinieks viņa produktivitāte ir atkarīga no vēlmes strādāt jeb darba motivācijas.
Motivācijas pamatā var būt kāda vajadzība, tieksme, reakcija un sasniedzamais mērķis. Kopumā motivāciju var definēt kā mehānismu, kurš izraisa, uztur cilvēka aktivitātes un mērķtiecīgi tās vada noteiktā virzienā, jeb, citiem vārdiem sakot, nosaka cilvēka uzvedības dinamiku.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1148877
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties