Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:951560
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
In my opinion, the campaigns were ineffective. The reason is as below:
Above all, Maxis currently did a lot of advertising and promotion in order to maintain the old customer and gain the market share. However it seems like still not so successfully in their operations. The competitors of Maxis, such as DIGI, CELCOM, they already used the similar promotional campaigns in the past, and also they are always using low price to maintain the regular customer and attract new customers.
Even though Maxis took the role of the "hip" people's daily lives, but its ad seems more like only by using an informative advertisement which introduced a fun, attractive, football famous star card collection for featuring a message with an "attitude", targeted a younger class of consumers - football funs. It is already narrow down the group of target audiences.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1303779
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties