Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:951539
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Nozares un uzņēmuma īss raksturojums    4
1.2.  Pakalpojumu īss raksturojums    5
2.  Tehnoloģiskā daļa    8
2.1.  Ēkas izvietojums    8
2.2.  Stāvu un telpu raksturojums    8
2.2.1.  Darba telpas    9
2.2.2.  Darba procesa organizēšana un tehniskais aprīkojums    10
3.  Projektu daļa    11
3.1.  SIA „ZetCOM” struktūra    11
3.2.  Darbinieki un viņu pienākumi    12
3.3  Darba samaksa    15
  Secinājumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Katra uzņēmuma veiksmīgas darbības pamats ir kvalificēti un ieinteresēti darbinieki, kuru produktīvo darbu veicina darba procesa organizācija. Tādēļ uzņēmuma valdībai ir nepieciešams nodrošināt darbiniekiem labvēlīgu vidi, kas vajadzīga efektīvai darbībai – atbilstošs atalgojums, nepieciešamās informācijas pieejamība, darbinieku motivācija, labs kontakts starp uzņēmuma nodaļām utt.
Šajā darbā ir apskatīta darba organizācija, kā piemēru ņemot telekomunikāciju uzņēmumu SIA „ZetCOM”. Uzņēmums sāka savu darbību 2002. gada 11. februārī un piecu darbības gadu laikā ieņem stabilas pozīcijas tirgū, kas norada uz labu darba organizāciju.
Darba mērķis ir izanalizēt SIA “ZetCOM” darba vadīšanas procesu. Lai īstenotu šo procesu ir jāveic šādi uzdevumi:
Uzņēmuma produktu un pakalpojumu izpēte;
Uzņēmuma tehnoloģiskais nodrošinājuma izpēte;
Uzņēmuma struktūras, darba organizācijas un darbaspēka izmaksu izpēte.
Izpētot šos punktus rezultātā tiks izvirzīti secinājumi.

1. Analitiskā daļa

1.1. Nozares un uzņēmuma īss raksturojums.

SIA „ZetCOM” mobilo sakaru operators, kurš tirgū pārstāv tādas priekšapmaksas sarunu kartes kā „Amigo” un „Hallo!”. SIA „ZetCOM” ir pirmais virtuālais operators (telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs), kas Latvijas tirgū piedāvā „Amigo” priekšapmaksas mobilo sakaru kartes pakalpojumus un „Hallo!” mobilo sarunu kartes pakalpojumus, un mobilo sakaru sniegšanai izmanto SIA "Latvijas Mobilais Telefons" tīklu, kas nodrošina kvalitatīvus mobilos sakarus 97% Latvijas teritorijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1185399
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties