Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:948703
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Bērnu attīstību ietekmējošie faktori    7
2.  Bērnu vecumposma raksturojums    9
2.1.  jaunākā skolas vecuma bērnu vispārējais raksturojums    9
2.2.  pusaudžu vecumposma raksturojums    12
2.3  problēmbērnu personības psiholoģiskās īpatnības    14
3.  Pamatskolas vecuma bērnu audzināšanas grūtības un cēloņi    17
3.1.  ģimenes ietekme    18
3.2.  audzināšanas problēmas skolā    21
3.3.  sociālās vides ietekme    23
3.4.  kā rodas „ielas bērni”    23
4.  Likumdošana par bērnu tiesību aizsardzību    28
5.  Sadarbības metodiskie paņēmieni problēmbērnu audzināšanas trūkumu novēršanai    31
6.1.  pētījumā izmantoto metožu apraksts    35
6.2.  pētījums norise    35
6.3.  pētījuma rezultātu analīze    45
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra    49
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu attīstību ietekmējošie faktori

Bērns attīstās triju galveno personības attīstības faktoru ietekmē – iedzimto dotumu, vides un audzināšanas – ietekmē. [9;94]
Iedzimtie dotumi ir vai nu pārmantoti no iepriekšējām paaudzēm, vai nu iegūti embrija attīstības periodā. [9;94] Iedzimtas ir tādas īpašības, kuras pārmantotas no vecākiem ar viņu olšūnas un embrija esošo gēnu palīdzību. Apdāvinātība matemātikā un mūzikā arī tiek uzskatīta par iedzimtu, bet par iedzimtu nevar uzskatīt cilvēka morālo uzvedību, pasaules uzskatu, interesi par kādu profesiju. Kā arī nevar uzskatīt, ka bērna pretsabiedriskā uzvedība ir iedzimtība, kuras rezultātā rodas problēmbērni
Nenoliedzami, ka embrija periods ir ļoti svarīgs bērna attīstībā, tāpēc ļoti svarīgi, lai mātei grūtniecības periodā būtu veselīgs dzīves veids un pilnvērtīga pārtika utt..
Vide bērnu ietekmē atbilstoši tam, kādā attīstības pakāpē viņš atrodas, kāda ir viņa agrākā pieredze un nostāja. [9;94] Viens un tas pats notikums var dažādi ietekmēt vienāda vecuma bērnus.
...jo daudzveidīgāka ir bērnībā gūtā dzīves pieredze, jo sekmīgāk bērns var apgūt visas cilvēces bagātīgo pieredzi. [1; 12]
Bērna iekšējā attīstība un vides ietekme katrā attīstības pakāpē savienojas savādāk, veidojot atbilstošai pakāpei tipisku attiecību kopumu.
Ja cilvēks savas bērnu dienas ir pavadījis bez saskarsmes ar pašiem mīļākajiem un gudrākajiem cilvēkiem, kas viņu parasti mīlējuši, - bez saskarsmes ar vectētiņu un vecmāmiņu, viņš ir zaudējis tūkstoš brīnišķu pasaku, tūkstoš aizrautīgu pastaigu, tūkstoš prieku par piepildītu vēlēšanos, tūkstoš gudru padomu, viņš tūkstoš reižu vairāk ir bijis neaizsargāts, tūkstoš reižu vairāk paklupis un saņēmis tūkstoš reižu mazāk līdzjūtības nelaimē.[1;155,156]

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties