Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:946117
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā autore pēta tūrismu Jūrmalas pilsētā un uzņēmumu, kas saviem klientiem piedāvā izklaides iespējas ūdens atrakciju parkā „Līvu akvaparks”, kā arī apskata tūrisma mārketinga raksturīgās iezīmes.
Cilvēku nepieciešamība izklaidēties ir tikpat sena, kā vēsture. Mūsdienās, tāpat kā daudzas citas sfēras, arī izklaide ir kļuvusi sarežģīts ar izvēli starp daudzām iespējām saistīts process. Tāpēc, lai piesaistītu cilvēku uzmanību vadītājiem ir jāveic rūpīga mārketinga plānošana, kas veicinātu uzņēmuma vai pilsētas konkurētspēju piesātinātajā un pārblīvētajā izklaides un tūrisma industrijā kopumā.
Diplomdarba mērķis ir pētīt un analizēt Jūrmalas pilsētas tūrisma attīstību un SIA "Akvaparks" vietu tajā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi darba galvenie uzdevumi ir:
Aplūkot tūrisma mārketinga teorētiskos aspektus;
Raksturot Jūrmalas pilsētas tūrisma attīstību;
Raksturot un izvērtēt pētāmā uzņēmuma mārketinga darbības;
Sniegt priekšlikumus tūrisma veicināšanai un pētāmā uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Darbā autore veic uzņēmuma SVID analīzi, apzinot uzņēmuma iespējas un draudus, spēku un vājumu, lai nobeigumā varētu sniegt priekšlikumus mārketinga darbības uzlabojumiem, kā arī pēta mārketinga kompleksu, lai secinātu vai uzņēmumā efektīvi tiek realizēti biznesa, mārketinga, zīmola un citi izvirzītie mērķi.
Darbā tiek apskatīta Jūrmalas pilsētas attīstības tendences, analizētas kļūdas un panākumi tūrisma attīstības veicināšanā.
Kopumā autore secina, ka pētāmajam uzņēmumam ir maz un nenozīmīgi tiešie konkurenti, kaut gan pati izklaides nozare ir ļoti piesātināta un nozarē kopumā valda spēcīga konkurence. Un tomēr pētāmais uzņēmums veiksmīgi plāno savas mārketinga darbības piesaistot klientus ne tikai no Latvijas, bet arī no ārvalstīm piedāvājot akvaparku, pasniedzot sevi kā unikālu un oriģinālu izklaides vietu Baltijā, Skandināvijā un Austrumeiropā, kas nenoliedzami veicina arī tūrisma attīstību Jūrmalā kopumā.
Veicot pētījumus autore izmanto specializēto teorētisko literatūru, interneta portālā www.alberts.lv , www.akvaparks.lv un www.tava.gov.lv pieejamo informāciju, kā arī SIA „Akvaparks” un Jūrmalas pilsētas tūrisma informācijas centra nepublicētos materiālus un personīgos pētījumus un novērojumus, kā arī intervijas ar pētāmā uzņēmuma vadību un Jūrmalas pilsētas informācijas centra darbiniekiem.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties