Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:945696
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1. Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to analīze.
1.prese.
Prese ir pirmais pēc vajadzības reklāmas masu mediju izplatīšanas līdzeklis, kas prasa nelielus kapitālieguldījumus. No visām reklāmas izplatīšanas līdzekļiem to visvairāk izvēlē, tā ļauj ar augstu precizitātes pakāpi vērsties pie vajadzīgas auditorijas, jo jebkurš lasītājs, jebkurš potenciālais patērētājs atradīs publikāciju, kas domāta tieši viņam. [2., 57.]
Nacionālie ikdienas laikraksti. Ikdienas nacionālā prese piesaista noteiktu lasītāju auditoriju. Savukārt šādi izdevumi pārcieš stipru konkurences spiedienu masu medijos (pirmkārt, no televīzijas). Tas pieved pie pārdošanas pazemināšanās un pie grūtībām ar finansēšanu.
Reģionālie ikdienas laikraksti. Avīzes ar lokālo izplatīšanu, kurām nav konkurentu savā reģionā. Šiem laikrakstiem ir daudzskaitliska un stabila auditorija.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties