Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:943348
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Firmas mārketinga - mix analīze.
Analizēt klientu kā mārketinga mikrovides faktoru
Analizēt vienu mārketinga mikrovides faktoru pēc izvēles.
Analizēt vienu mārketinga makrovides faktoru pēc izvēles.

Galvenās kompānijas vērtības:
MAXIMA Latvija ir uz klientu jeb pircēju orientēts uzņēmums, kura pamatuzdevums ir piedāvāt visā veikalu tīklā vislabāko kvalitātes un cenu attiecību.
MAXIMA Latvija par svarīgākajiem biznesa principiem uzskata godprātīgas attiecības ar partneriem.
MAXIMA Latvija korporatīvā pamatvērtība ir progresīvas motivācijas sistēmas darbiniekiem, ko papildina uzņēmuma sociāli atbildīga attieksme pret visiem strādājošajiem.

Misija
Sniegt maksimālu labumu vietējiem iedzīvotājiem, apmierināt viņu ikdienas vajadzības pēc plaša patēriņa produktiem.
Vīzija
Uzņēmums ir mazumtirdzniecības līderis uzņēmuma darbības robežās – katrā valstī, valsts reģionā, pilsētā vai ielā.

Latvijā strādā visu triju veidu veikali: MAXIMA X, MAXIMA XX un MAXIMA XXX.
MAXIMA Latvijā šobrīd pieder apmēram 21 % no mazumtirdzniecības preču tirgus.
Katru dienu MAXIMA veikalos Latvijā iepērkas vairāk nekā 270 tūkstoši pircēju.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties