Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:942873
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai veiktu pašu tirgus izpēti, ir nepieciešams veikt kādu no kvalitatīvajām vai kvantitatīvajām pētniecības metodēm. Manā gadījumā es izmantotu aptaujas metodi, tajā iekļaujot vairākus iespējamos variantus anketu izstrādei, iekļaujot pircēju profilu, īpašību analīzi, konkurenta analīzi, pircēja vajadzību u.c. Izmantojot precīzi izstrādātas un pareizi izplatītas anketas, var iegūt informāciju par attiecīgās tirgus daļas īpatnībām. Pamata noteikumi ir šādi: anketai jābūt īsai, saprotamai, jautājumiem jābūt atbilstošiem tematam. Jāizvairās no uzvedinošiem jautājumiem, anketai jābūt loģiskai un jāatstāj vieta komentāriem.
Tirgus pētījums ir liela investīcija, tādēļ rezultātus vajadzētu saglabāt, ja gadījumā rodas vajadzība to otrreizējai izmantošanai.
Pēdējais posms mārketinga plānošanā ir pārskata un rezultātu sagatavošana. Pārskatā būtu jābūt apkopotiem galvenajiem secinājumiem un ieteikumiem pētījuma rezultātā. Pārskatam jābūt sagatavotam tā, lai atvieglotu problēmas izpratni un ieinteresētu mārketinga speciālistus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1329022
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties