Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:942092
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Motivācijas jēdziens    4
1.  Motivācijas teorijas    5
1.1.  Abrahama Maslova vajadzību teorija    5
1.2.  Frederika Hercberga motivēšanas teorija    6
1.3.  Gaidu motivēšanas teorija    6
1.4.  Taisnīguma motivēšanas teorija    7
1.5.  Džona Naisbita motivēšanas teorija    8
1.6.  Portera un Loulera motivēšanas modelis    8
2.  VAS Latvijas Pasta vispārējs apraksts    10
2.1.  Sabiedrības misija un vīzija    10
2.2.  Darbinieku atlīdzības noteikšanas kritēriji VAS Latvijas Pasts    11
3.  VAS Latvijas Pasts attīstības iespējas    13
  Secinājumi    15
  Anotācija    16
  Annotation    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.

Motivāciju nodrošina organizācijas kultūra – atmosfēra, tajā esošā pārliecība, vērtības, normas un vadīšanas stils, kāds izveidojies darba vietā, nostiprinot iekšējo integrāciju un pielāgojoties ārējās vides apstākļiem.
Kultūras koncepcija satur vairākus komponentus, kurus nosacīti var iedalīt:
- idejiskos (normas, vērtības, normatīvie akti);
- uzvedības (rituāli, leģendas, simboli, attieksme pret klientiem, kolēģiem, sadzīviskā rīcība).
Abi komponenti ir savstarpēji saistīti, turklāt uzvedības komponenti ir idejiskā komponenta izpausme rīcībā. Kultūra pastāv aktīvās dimensijās, no galējiem pretstata pieņēmumiem – apstiprinošiem (jā) vai kategoriski noliedzošiem (nē), tāpēc jāizvēlas piemērotākais dimensijas stāvoklis:
- pakļaušanās (struktūra, noteikumi, procedūras, politika, paradumi);
- atbildība (pilnvaru deleģēšana);
- standarti (produkta kvalitātes, uzvedības, tehnoloģijas, darba procesa);
- atalgojums (motivācija, kritika, atzinība);
- skaidrība (stratēģijas, mērķu);
- saskarsme (uzticība, draudzība);
- līderība (neformālā, komunikācijas);
- atvērtība (slēgta vai atvērta).
Kultūru nevar bez adaptācijas pārņemt no citiem, jo tā balstās uz valsts un tautas kultūras tradīcijām. Kultūru negatīvi var ietekmēt vadība, kura nosaka principus, normas, kas ne vienmēr atbilst darbinieku un patērētāju vajadzībām, vadības nevēlēšanās ieviest inovācijas, vadības darbības princips “skaldi un valdi”, kā arī dažādu subkultūru asa konkurence.[3]

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1331102
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties