Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:941279
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma komercdarbības vide    4
1.3.  Uzņēmuma mērķu hierarhija    8
2.  Pakalpojuma raksturojums    9
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Konkurentu raksturojums    11
3.2.  Tirgus segmenta noteikšana    15
3.3.  Mērķtirgus noteikšana    17
4.  Mārketinga plāns    18
4.1.  Realizācijas kanāli    18
4.2.  Cenu veidošana    18
4.3.  Preces virzīšana tirgū    19
5.  Uzņēmuma darbība    20
5.1.  Pakalpojuma ražošanas apraksts    20
5.2.  Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    20
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    21
7.  Riska faktoru analīze    24
8.  Finanšu informācija    26
8.1.  Plānotie ieņēmumi    26
8.2.  Izmaksas    29
8.3.  Nolietojuma aprēķins    30
8.4.  Nodokļu aprēķins    31
8.5.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    31
8.6.  Naudas plūsmas plāns    32
8.7.  Uzņēmuma bilance    34
9.  Plānoto rezultātu novērtējums    35
  Izmantotā literatūra    36
  Pielikums    37
Darba fragmentsAizvērt

Pārdošanas veicināšanas metodes: Lai veicinātu uzņēmuma klientu pieaugumu, tiks veidoti dažādi pasākumi, tradīcijas uz svētkiem, piem. Lieldienām. Kā arī akcijas, kas ir balstītas uz pakalpojumu cenām, tāpēc arī daudzi cilvēki šīs akcijas izmanto, jo tās ir izdevīgas. Uzņēmumam attīstoties tiks ieviesti arvien jauni pakalpojumi, kuri veicinās klientu pieaugumu.
Sabiedrības viedokļa veidošana: Uzņēmuma SIA „ID” mājaslapā būs sadaļa, kurā katrs varēs uzrakstīt viedokli par uzņēmuma darbību, pakalpojumu kvalitāti u.c. Arī uzņēmuma teritorijā pēc katras organizētās ekskursijas, pasākuma, būs iespēja „Viesu grāmatā” ierakstīt savus viedokļus par redzēto, dzirdēto, kas patika/ nepatika u.c. Šos viedokļus varēs redzēt visi, un jo vairāk ir pozitīvo viedokļu jo labāks katram cilvēkam radīsies priekšstats par uzņēmuma darbību.
Secinājumi
1. Manuprāt, uzņēmumam vissvarīgākais ir klientu viedoklis, tādēļ manā uzņēmumā būs „Viesu grāmata”, kura klients gan uzņēmumā uz vietas, gan interneta mājaslapā varēs ierakstīt savu viedokli pat mūsu uzņēmuma darbību.
2. Klientam šī brīža ekonomiskās krīzes laikā, noteicošākā ir cena, tādēļ klientu piesaistīšanai visefektīvākā metode ir veidot dažādas akcijas, atlaides.


5.UZŅĒMUMA DARBĪBA
5.1 Pakalpojuma ražošanas apraksts
SIA „ID” uzņēmums sniedz pakalpojumus, izmantojot IT tehnoloģijas, programmatūru, uz vietas - apsardze, teritorijas, sektoru video novērošana, kā arī dažāda veida pakalpojumi, kurus iespējams saņemt uz vietas – ekskursijas, jubilejas svinības, papildus informācijas ieguve.
Ražošanas faktori: izmaksas (elektrība, apkure, darbinieku algas, investīcijas), ieņēmumi, ekonomiskā situācija valstī, pieprasījums un konkurence, potenciālā likumdošana un likumdošanas izmaiņas, nozari regulējošā likumdošana, nodokļu likumdošana, darbaspēka kvalifikācijas celšana, reklāma, mārketinga aktivitātes, cenu politika, laika apstākļi (ja slikts laiks, tad tas samazinās apmeklētāju skaitu), jo uzņēmums sniedz pakalpojumus arī āra apstākļos.
5.2. Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums
Uzņēmuma zemes un angāru īpašnieks ir viens no 3 uzņēmuma līdzīpašniekiem. Pakalpojumu sniegšana notiek 2 angārtipa būvēs (katra 500m2), kuras jau atrodas uz pieguļošās, brīvās zemes ar iežogojumu, bet ir nepieciešama rekonstrukcija. Būves ir no vieglmetāla konstrukcijām ar siltumizolācijas materiāliem. Būves pēc nepieciešamības sadalīta ar starpsienām. Atsevišķi nodalīts siltummezgls. IT vadības bloks, nelielas administrācijas telpas (200m2), kas atbilstoši uzņēmuma attīstības vajadzībām tiktu paplašinātas. Otrā angārtipa būvē ir metāla un stikla konstrukcijas, atbilstoši augu audzēšanas procesam.
Izejvielu iegādes iespējas: barterā, izvietojot sadarbības partneru uzņēmuma preču reklāmu, uz barterlīguma pamata, pretī saņemot dažādu piegādātāju preces ar būtisku atlaidi vai par velti. Piegādātājus izvēlas pēc sadarbības iespēju un izdevīguma principa, protams, ņemot vēra arī piegādājamās produkcijas kvalitāti.
Kvalitātes un kontroles nodrošināšana: dzīvnieku profilakses pārbaudes, paaugstināta medicīniskā aprūpe, vakcinācijas, pārtikas produkcijas papildus pārbaudes, izvēlēties pēc iespējas labākus produkcijas piegādātājus ar kvalitatīvāku pārtiku. To darbinieku regulāras veselības pārbaudes, atbilstoši likumdošanas prasībām, kuri ikdienā strādā ar dzīvniekiem.
Finansiālais nodrošinājums: investori – 3 uzņēmuma līdzīpašnieki (+ iespējams ar laiku, kāds no sadarbības partneriem IT jomā, kuru interesēs kopējās peļņas sadale, jaunu programmu, tehnoloģiju reklamēšana). Pašu resursi – ieguldījumi statūtkapitālā, dibinātāju investīcijas, darba resursi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1326868
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties