Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:940340
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Izglītības saturs un metodes pirmsskolas bērnu socializācijā   
  Darba organizācija skolā, pirmsskolas izglītības iestādē, ģimenē   
  Mācību un audzināšanas saturs un metodes   
2.  Audzināšanas un mācīšanas – mācīšanās principi un metodes mūsdienu bērnu socializācijā pirmsskolā   
  Veseluma pieeja pedagoģijā   
  Valdorfskolas principi pedagoģijā un socializācijā   
  Nozīmīgākie pētījumi, sagatavojot pirmsskolas bērnus skolai   
  Programmas “Soli pa solim” loģika, filozofija, galvenie principi un individuālā pieeja mācību procesam   
  Montesori pedagoģija, galvenie principi un metodes   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrībā valda uzskats, ka bērnu pirmsskolas izglītības mācību programma nozīmē bērna iekļaušanu skolas atmosfērā un māca kā uzvesties skolā, taču tas tā nav. Saistībā ar mācīšanos bieži tiek izteikts spriedums, ka mācīšanās nav viegla, bet savā veidā to dara visi. Sadzīvē ikviens zina, kā to dara, un labprāt pamāca citus. Mācīšanās būtībā ir sarežģīta nodarbe un neiespējama bez otras būtiskas darbības – mācīšanas. Lai mācīšanu varētu veikt pirmsskolas izglītībā jābūt labi sagatavotiem, zinātkāriem pedagogiem. Ne velti mūsu valsts izglītības likumā ir šī prasība - pirmsskolas pedagogiem atbilstošu augstāko izglītību un tieši ar pirmsskolas kvalifikāciju. Tāpēc ir radies šis darbs, lai pētītu metodes pirmsskolas izglītībā un atrastu katram bērnam atbilstošu pieeju, individuālu pieeju. Lai pētītu kā veidot bērniem vēlēšanos mācīties, lai pētītu kā veidot prasmi sadarboties vienam ar otru, sadarboties grupās. Kādas metodes būtu nepieciešamas, lai radītu bērnam pozitīvu attieksmi, motivāciju mācīties. Lai radītu bērnos vēlēšanos mācīties, nepieciešams ievērot pakāpenības principu. Bērnam zudīs interese par mācīšanos, ja uzdevums, ko izvirza skolotāja, būs neatbilstošs viņa attīstības līmenim. Ja uzdevums par grūtu – bērnam zudīs interese un arī pašapziņa, jo viņam liksies, ka viņš to nevar izdarīt; ja uzdevums pārāk viegls – arī zudīs interese, jo viņam liksies, ka viņš jau tāpat visu zina, bet pie mazākās piepūles radīsies nepatika un negatīva attieksme pret mācīšanos.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1182947
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties