Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības

     

    Eseja2 Pedagoģija

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:939563
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pedagogs ar humānismu skolas vecuma bērnus noved pie kulturālas rīcības, domāšanas un demokrātija ļauj izvēlēties savu ieguldījumu attiecīgajā mācību priekšmetā, attīstīt stiprās puses neuzspiežot savu mācību priekšmetu kā galveno (kas izraisa nepatiku) un noteicošo dzīves turpmākajam ritējumam. Tas viss noved pie personības attīstības un tas taču ir mūsu uzdevums.
Gala atbilde uz esejas uzdoto jautājumu ir, tāda ka es, pamatoti gan pēc pieredzes gan pēc lasītā uzskatu, ka humānisms un demokrātija nenoved pie visatļautības bet pie rezultāta, un virza skolēnu uz pareizā ceļa attīstībā. Mēs skolēniem esam palīgi nevis viņi mūsu darba izpildītāji. Svarīgi būt vienlīdzīgam pret visiem un pacietīgam procesā.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1326138
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties