Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:936715
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  ANALIZĒJAMĀ UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS APRAKSTS    4
2.  SVID ANALĪZE    5
2.1.  Teorija par SVID analīzes metodi un tās nozīmi uzņēmuma darbības plānošanas procesā    5
2.2.  SVID paplašinātā analīze    8
2.2.1.  Iespēju matrica    11
2.2.2.  Draudu matrica    12
2.3.  SVID analīzes paplašinātā matrica    13
2.4.  Secinājumiem par biznesa veidu un SVID matricas rezultātiem    13
3.  ANSOFA MATRICA    15
3.1.  Teorija par Ansofa matricu    15
3.1.1.  Ansofa matrica, Uzņēmuma attīstības stratēģijas    17
4.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
5.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    19
Darba fragmentsAizvērt

4. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veidojot šo darbu mēs nopietni ķērāmies pie datu ievākšanas, kam sekoja precīza iegūto datu analīze ar mums pieejamiem līdzekļiem. Ar „brainstorming” izbīdījām vairākas versijas par iespējamajiem draudiem un iespējām, kā arī izvirzījām vairākas stratēģijas, kā uzņēmums varētu rīkoties nākotnē, palielinot tirgus daļu, līdz ar ko, palielināt ieņēmumus un peļņu.
Šobrīd Latvijas biznesa vide nepiedzīvo labākos laikus, taču ir nozares, kas var nest peļņu šajos grūtajos laikos. Pētot pirmskolas iestādi „Pipariņš”, izvērtējot un izdarot secinājumus no matricas iegūtajiem rezultātiem, esam tikuši pie dažiem būtiskiem secinājumiem.
Bērnudārza „Pipariņš” darbības nākotne ir vērtējama pozitīvi. Bērnudārzam pieder liela tirgus daļa un potenciāls kopējā tirgus pieaugums, kas dos iespēju piesaistīt jaunus klientus. Nepieciešams izvērst informatīvas reklāmas kā tuvākajā apkārtnē, kā arī masu informācijas līdzekļos.
Ļoti rūpīgi ir jāizvēlas sniedzamo pakalpojumu cenas, lai būtu pēc iespējas vairāk maksātspējīgu klientu un lai vecāki labprātāk savas atvases atstātu „Pipariņā” nevis vestu uz valsts pirmskolas iestādēm.
Bērnudārzs „Pipariņš” ir perspektīvs uzņēmums ar labām iespējām iekarot lielāku tirgus daļu un gūt labu peļņu. Mēs noteikti iesakām uzņēmumam vadīties pēc mūsu pēc mūsu izvirzītajām attīstības stratēģijām, kas sekmētu uzņēmuma attīstību nākotnē.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1309254
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties