Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:934670
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    4
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    4
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    4
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    4
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    4
1.1.6.  Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība    5
1.2.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.3.1.  Stratēģiskie mērķi    6
1.3.2.  Taktiskie mērķi    6
1.3.3.  Operatīvie mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    6
2.  Uzņēmuma produktu raksturojums    7
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    7
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    7
2.3.  Pakalpojuma kvalitāte, dizains un zīme    9
2.4.  Pakalpojuma svarīgākie tehniskie, estētiskie rādītāji    10
2.5.  Preču eksporta iespējas    11
2.6.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzība    11
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    12
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    12
3.3.  Galvenie aptaujas mērķi jeb jautājumi un konstatētās atbildes 3.2. tabulā    12
3.4.  Konkurentu analīze    13
3.5.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    15
4.  Mārketinga stratēģija    18
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    18
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    19
4.3.  Pakalpojumu pārdošanas veicināšanas pasākumi    19
4.3.1.  Reklāma    19
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veicināšana    20
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    21
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    21
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    22
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    23
6.  Uzņēmuma vadība    25
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    25
6.1.1.  Vadītāju funkcijas    25
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    26
7.  Problēmas un riski    27
7.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    27
8.  Finansu informācija    29
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    29
8.2.  Bilance    29
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    30
  Izmantotā literatūra    34
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Biznesa plāns ir uzņēmuma darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli; vietu; pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu īstenosies. Tā kā studiju darbā “Uzņēmuma biznesa plāns” rakstām par vēl neeksistējošu uzņēmumu, tad šim darbam būs biznesa plāna primārie mērķi:

o Sniegt firmas vispārēju raksturojumu;
o Raksturot tās produkciju un pakalpojumus;
o Analizēt tirgus situāciju, konkurentus noteiktajā jomā;
o Izveidot mārketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējdarbību;
o Noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru, prasības personālam.

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Inspiration" tika nodibināta 2008. gada 35. septembrī ar nolūku ieinteresēt klientus un, attīstot uzņēmuma darbību, gūt peļņu.
Uzņēmuma dibinātāji –Jana Kiriloviča un Andrejs Ļahovs- ir ieguldījuši savus finansu un materiālos līdzekļus, kuru kopējā vērtība, pārrēķinot naudas izteiksmē ir 20 000 Ls
Uzņēmuma vadītāja Jana Kiriloviča ir fotosalona idejas autore, tādēļ ir ieinteresēta fotosalona perspektīvā, attīstībā un pilnveidošanā.
SIA “Inspiration” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu.
Tika rūpīgi izpētīts foto pakalpojumu tirgus un konkurence tajā, secinājām, ka uzņēmums ir spējīgs ieņemt savu vietu tirgū. Veicot nelielus pētījumus, tika konstatēts, ka nozare attīstās un modernizējas, tāpēc izaugsmes iespējas noteikti ir sagaidāmas.
Uzņēmuma stratēģija ir - ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu iekarot lielāku tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un tirdzniecībā, un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību.


1.3 Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma misija ir sniegt kvalitatīvus pakalpojumus ātri un efektīvi, sasniegt stabilu vietu foto pakalpojumu tirgū, kā arī gūt peļņu.
1.3.1 Stratēģiskie mērķi
Izvirzītie mērķi uz 3-5 gadiem ir :
1)palielināt savu ietekmi un ievērojamību tirgū (salīdzinājumā ar konkurentiem),
2)jaunu tehnoloģiju ieviešana darbā ar fotografēšanu, kas darbu padarīs ātrāku, kvalitatīvāku un ērtāku,
3)darbinieku kvalifikācijas paaugstināšana ar specialu profesionālo kursu apmeklēšanu un apgūšanu,
4)popularitātes veicināšana ar mārketinga stratēģijas palīdzību.
1.3.2 Taktiskie mērķi
Lai piepildītu stratēģiskos mērķus ir :
1)cilvēku jeb pircēju piesaistīšana fotostudijas pakalpojumiem,
2)semināru apmeklēšana, kas ļaus uzzināt par šīs jomas jauninājumiem (arī starptautiskā līmenī),
3)reklamēt Sabiedrības pakalpojumus vietās, kur potenciālo pircēju ir visvairāk.
1.3.3 Operatīvie mērķi
Gada laikā pēc uzņēmuma atvēršanas ir jāīsteno uzņēmuma popularizēšana, jaunu klientu piesaistīšana, pakalpojumu pilnveidošana, tas ir gatavās produkcijas piegāde Rīgā un Rīgas rajonā, kā arī fotogrāfiju pasūtīšana internetā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties