Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:934642
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SITUĀCIJAS APRAKSTS    3
1.1.  Iespējamas interešu grupas    3
1.2.  Interešu grupas motivācijas izmaiņām    4
1.1.1.  I interešu grupa - skolotāji    4
1.1.2.  II interešu grupa - skolnieki    5
1.3.  Interesentu analīzes matrica    6
1.4.  Problēmu koks    7
1.5.  Mērķu koks    8
2.  PROJEKTA ALTERNATĪVU SAIMNIECISKĀ DERĪGUMA NOTEIKŠANA    9
2.1.  Projekta izstrādāšanas un ieviešanas izmaksu aprēķins    9
2.2.  Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes vērtējums    14
2.3.  Alternatīvu ranžēšana    15
3.  DAĻA    16
3.1.  Loģiskās struktūras matrica    16
3.2.  Projekta darba sadales struktūrplāns (WBS)    17
3.2.1.  Struktūrplāns (uzņēmuma funkcionālie departamenti / uzņēmuma strūktura)    17
3.3.  Darba paketes specifikācija un apraksts    19
4.  PROJEKTA PLĀNOŠANA    20
4.1.  Norišu tīkla plāns un laika grafiks    20
4.2.  Atskaites    24
Darba fragmentsAizvērt

Eiropā vērojama tendence pieaugt sociālo zinātņu speciālistiem, bet jau šobrīd ir augsts
dabas zinātņu un tehnoloģiju speciālistu trūkums, turklāt skolnieku zināšanu līmenis tādos
priekšmetos, kā matemātika, fizika un ķīmija ir zems, tādēļ parādās nepieciešamība pēc metodēm,
kuras palielinātu interesi un motivāciju apgūt eksaktās zinātnes un uzlabotu prasmju kvalitāti.
Skolotāji tērē laiku uz pārbaudes darbu sagatavošanu un to pārbaudi, kad skolnieki tos
atrisina. Šo laiku būtu labāk tērēt tieši uz apmācību. Puse no skolotāju darba laika aiziet uz tehnisku
darbu nevis tiek veltīts audzēkņiem.
Līdzīga situācija pastāv arī Igaunijā un tur, nolēma šo situāciju uzlabošanai, ieviest
virtuālas skolas. To mērķauditorija ir mazas lauku skolas un bērni, kas aizbrauca ar vēcākiem uz
ārzemēm.
Latvijā, pēc Andreja Cinitisa vārdiem, tāda veida projektu tikai sāka apspriest, bet pastāv
visas iespējas šī projekta īstenošanai.
Tātad, balstoties uz kaimiņvalstu pieredzes, tas varētu būt optimālākais veids izglītības
līmeņa paaugstināšanai, jo, pēc sistēmas izveides, būs iespējams savienot to ar citu valstu līdzīgam
sistēmām. Tāds sadarbības veids lielā mērā ietekmes apmācības programmu integrāciju un skolu
kopējo projektu īstenošanu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties