Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:931328
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Izmaiņu tempi mūsu dzīvē pastāvīgi aug. Šodien daudz kas ir ne tā kā bija vakar un rītdien būs savādāk nekā šodien. Šis gads bija neierasts visiem uzņēmējiem.
Uzņēmuma „Lars Limited” veikalu ķēdes "ESSE" neiekļūst Latvijas lielāko veikalu tīklu sarakstā un salīdzinoši ir mazs preču tirdzniecības uzņēmums.
„Lars Limited” dibināta 1993. gadā. Veikals „ESSE” atrodas Cēsīs Zvirbuļu ielā 2a un ir viena no veikalu tīkla „ESSE” mazajām filiālēm. Uzņēmuma vienīgais dibinātājs un īpašnieks ir Agris Bergs,dzimis 1962. gadā, dzīvo Valmierā. Darba vieta un amats - SIA "Lars Limited” veikalu ķēdes "ESSE", direktors. Pēdējā pabeigtā mācību iestāde ir Valsts Priekuļu Lauksaimniecības tehnikums, 1987. Nekustamie īpašumi un kapitāla daļas- māja Valmierā, Rūjienas ielā - 21, māja Valmierā, Rīgas ielā - 74, akcijas akciju sabiedrībās "Abuls" un "Nacionālā Tirdzniecības Kompānija", SIA "ESSE" īpašnieks.
Veikalā strādā 14 darbinieki, kas veic vienādus darbus, tikai uz maiņām. Kolektīvs ir ļoti saliedēts un draudzīgs, vadītāja ir pretimnākoša un ļoti saprotoša.
Šo prakses vietu izvēlējos, jo tā atrodas tuvu manai dzīvesvietai un ir ļoti atsaucīga vieta praktikantiem.

Kvalifikācijas prakses mērķi ir:
1.iegūt praktisko pamatojumu iepriekš iegūtajām teorētiskajām zināšanām,
2.sagatavoties turpmākam praktiskam darbam
3.sagatavoties konkurencei darba tirgū.

Kvalifikācijas prakses uzdevumi ir:
1.izprast uzņēmējdarbības principus un iespējas,
2.izprast uzņēmuma veidošanas, pastāvēšanas un attīstības priekšnoteikumus,
3.plašāk izpētīt tirdzniecības uzņēmumu un mārketinga vidi,
4.veikt padziļinātu tirgus izpēti,
5.veikt konkurentu analīzi,
6.novērot klientus, to prasības, pirkšanās paradumus un arī vērot pārdevēju attieksmi,
7. veikt padziļinātu preču sortimenta izpēti un analīzi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties