Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:929908
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga pētījumu teorētiskā daļa    3
2.  Mārketinga pētījumu praktiskā daļa    9
3.  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Apdrošināsanas kompānijai ir svarīgi paturēt iegūtos pastāvīgos klientus un veicināt to skaita pieugumu, jo no tā ir atkarīga peļņa.
Šajā filiālē pastāvīgo klientu skaitu var noteikt, salīdzinot ar to klientu skaitu, kuri atgriežas apdrošināties saņemot sms atgādinājumu par termiņa beigām.
Aptaujātie respondenti ļoti labvēlīgi izsakās par šo sms sistēmu un iesaka arī turpmāk to pielietot.
Kā rāda aptaujas rezultāti šādi pastāvīgie klienti sastāda 41.5% no visiem oktobra klientiem. Tas nozīmē, ka jāpievēršas vēl lielākai klientu piesaistei, piemēram ieviešot speciālās klientu atlaides. Ja klients zinās, ka kompānija viņu apbalvos ar atlaidi par to, ka viņš drošina tur un nevis pie konkurentiem, viņš atgriezīsies turpat un drošinās vēl un vēl.
Pieejamo apdrošināšanas pakalpojumu klāsts klientus apmierina, tāpēc nav vajadzības mēģināt ieviest citus apdrošināšanas pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties