Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:927535
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pierasts, ka visi zina to, kurš ir žurnāla vai laikraksta redaktors, televīzijas vai radio direktors, bet kā ar īpašniekiem? Kam tad īsti pieder ceturtā vara Latvijā? Līdz šim par to nebiju aizdomājusies, bet sākot pētīt šo jautājumu, secināju, ka pie atbildēm nav tik viegli tikt, kā varbūt gribētos.
Lielākā daļa mediju ir akciju sabiedrības: AS „Latvijas Avīze”, AS „Diena”, AS vai sabiedrības ar ierobežotu atbildību: SIA „Mediju nams”, SIA „LABA”, SIA „Izdevniecība Rīgas viļņi” u.c. Akciju sabiedrībās īpašniekus uzskatīt līdz ar to ir grūtāk.
Iztirzājot īpašnieka ietekmi uz mediju saturu, gribu teikt, ka uzskatu, ka tā ir viena no galvenajām problēmām, kas ietekmē mediju subjektivitāti, korupcijas attīstību šajos uzņēmumos un nespēju žurnālistam pilnvērtīgi darīt savu darbu, jo ir noteiktas robežas, par ko žurnālists drīkst rakstīt, un par ko nedrīkst tikai, tādēļ, ka tā, redz, labpatīkas medija īpašniekam…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties