Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:924786
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.07.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  Ievads    5
1.  PRODUKTU POLITIKA    7
1.1.  Produkts, tā vērtība un komunikācija    7
1.2.  Klientu kapitāls un tā nozīme    13
1.3.  Produkta vadīšana    19
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS UN PROBLĒMAS    27
2.1.  Uzņēmuma mērķi, stratēģija un komunikācija    27
2.2.  Klientu piesaiste un to lojalitātes veidošana    35
2.3.  Produktu sortiments un dzīves cikls    40
3.  JAUNĀ PRODUKTA NOVĒRTĒŠANA UN PERSPEKTĪVITĀTE    49
  SECINĀJUMI    62
  PRIEKŠLIKUMI    63
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    64
  PIELIKUMS    66
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā ir tādu preču ražošana, kas nepieciešama klientiem viņu vajadzību apmierināšanai, tādēļ uzņēmumiem veidojot produktu politiku ir jābalstās uz klientu un tā vajadzībām, jāņem vērā klientu viedoklis un ieteikumi.
2. Mūsdienās arvien nozīmīgāko vietu ieņem uzņēmumi, kas piestrādā pie tā, lai izveidotu spēcīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, tādēļ ir nepieciešams klientiem atklāt uzņēmuma emocionālo pusi, jo visi zīmola pirkumi balstās uz emocijām.
3. Nākotnē veiksmīgāki būs tie uzņēmumi, kas vairāk pievērsīsies inovācijai, kas attīstīs jaunus produktus, veicinās darbinieku zināšanu līmeņa paaugstināšanos, jo tādejādi viņi savus uzņēmumus padarīs pievilcīgākus klientu acīs un pats uzņēmums būs labāk sagatavots ekonomiskajām izmaiņām valstī, tirgū.
4. Uzņēmuma SIA „Līvas grupa” vadītājs, kā galveno mērķi ilgtermiņā izvirza klientu piesaisti, kas vēlētos iegādāties koka pildrežģu mājas, bet šobrīd uzņēmumā reāli netiek veiktas nekādas darbības, lai palielinātu klientu skaitu. Uzņēmums pievērš mazu uzmanību komunikācijai ar klientiem ar reklāmas starpniecību, tādēļ šobrīd tā klientu skaits ir nemainīgs.
5. Uzņēmuma vadība nav izstrādājusi produktu stratēģiju, kas kavē jaunu klientu piesaisti un esošo paturēšanu. Tādēļ arī uzņēmumā nav īstas skaidrības, kā jānorisinās produktu attīstībai, kas kopumā kavē paša uzņēmuma izaugsmi.
6. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka kopējās izmaksas, lai varētu uzsākt mēbeļu ražošanu, uzņēmumam bija 16 529 Ls. Nepilnu divu gadu laikā no mēbeļu izgatavošanai pēc individuāla pasūtījuma uzņēmums nopelnījis 15 092,23 Ls, lai tiktu atpelnīti visi ieguldītie līdzekļi, uzņēmumam ar mēbeļu ražošanu vēl jānopelna 1436,77 Ls, tas nozīmē, ka jaunais produkts ir ļoti perspektīvs, jo tikai nepilnu divu gadu laikā tas ir atpelnījis gandrīz visus tajā ieguldītos līdzekļus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties