Struktūra ir loģiskas savstarpējās attiecības starp menedžmenta līmeņiem un funkcionālajām daļām, kas ir konstruētas tā, lai efektīvi sasniegtu organizācijas mērķus. Struktūra tiek uzskatīta par vienu no galvenajiem elementiem uzņēmumā.
Uzņēmuma struktūra – uzņēmuma vienību un darbinieku funkciju sakārtošana, lai efektīvi sadarboties un kontaktējoties ar ārējo vidi, produktīvi un mērķtiecīgi apmierinātu patērētāju vajadzības. Mana uzņēmuma struktūru ir funkcionāla, kad uzņēmumu dala atsevišķos elementos un katrai apakšvienībai ir noteikti uzdevumi, darba pienākumi. Visi rīkojumi uzņēmumā virzīsies no augšas, tas ir, no manis uz leju, tas ir, maniem padotajiem. [Skatīt pielikumā Shēma Nr.1] Manā uzņēmumā pastāvēs klasiskā koncepcija, saskaņā ar kuru pilnvaras tiek nodotas no augstāka līmeņa uz zemāku (no direktora uz darbiniekiem). Tā kā mans uzņēmums ir ar izaugsmes iespējām, iespējams, ka uzņēmuma struktūra var mainīties. …