-
Uzņēmums "Bombolini"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
1.1. | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDI | 5 |
1.3. | LIKUMDOŠANAS NORMATĪVIE AKTI, KAS REGLAMENTĒ UZŅĒMĒJDARBĪBU | 6 |
2. | UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE | 8 |
2.1. | UZŅĒMUMA VADĪBAS ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA | 8 |
2.2. | VADĪTĀJU FUNKCIJAS UN ATBILDĪBA | 9 |
2.3. | UZŅĒMUMA DARBA ORGANIZĒŠANA, VADĪŠANA UN KONTROLE | 12 |
2.4. | ORGANIZĀCIJAS DARBINIEKU ATLASES PAMATPRINCIPI | 12 |
3. | UZŅĒMUMA SVID ANALĪZE UN STRATĒĢIJA | 14 |
3.1. | UZŅĒMUMA STRATĒĢISKĀ PLĀNA IZSTRĀDES UN PILNVEIDOŠANAS MEHĀNISMS | 14 |
3.2. | UZŅĒMUMA SVID ANALĪZE | 15 |
3.3. | PASĀKUMU KOMPLEKSS UZŅĒMUMA VADĪBAS STRUKTŪRAS | 18 |
PILNVEIDOŠANAI UN UZLABOŠANAI | 18 | |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 19 | |
SECINĀJUMI | 19 | |
PRIEKŠLIKUMI | 19 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 2 |
Prakses vieta un norises periods: „Bombolini” LLC no 04.10.2010. līdz 01.11.2010
Prakses mērķi:
1.Iepazīties ar „Bombolini” LLC (turpmāk tekstā Bombolini) struktūru, konkrētā uzņēmuma darbības formām.
2.Iepazīties ar uzņēmuma praktisko darbību un pārbaudīt savas teorētiskās zināšanas
3.Iegūt priekšstatu par norisēm šodienas tirgus situācijā, iepazīties ar reālo situāciju Bombolini darbības jomās.
Prakses uzdevumi:
1.Savākt, sistematizēt un apstrādāt prakses laikā iegūto informāciju atbilstoši prakses programmas uzdevumiem.
2.Sagatavot prakses atskaiti, analizējot iegūto informāciju par uzņēmuma darbību.
3.Iegūtās zināšanas un praktiskās iemaņas pielietot turpmākajā studiju procesā un praktiskajā darbā.
Vispārējs nozares raksturojums:
Bombolini nodarbojas ar svaigu makaronu ražošanu un to izplatīšanu veikalos un tirgos. Uzņēmuma pienākumos ietilpst izpildīt pasūtītāju prasības un vienmēr piegādāt svaigu produktu, motivēt darbiniekus pārdot vairāk produkta.
Mans mērķis bija uzzināt un iegūt praktiskas zināšanas, kā jauns uzņēmums izdzīvo darba tirgū. Šī uzņēmuma galvenais mērķis ir būt pazīstamiem un pieprasītiem. Lai to panāktu viņi pielieto dažādas metodes, vien no tām ir dažādie makaronu veidi un speciālie piedāvājumi katru nedēļu.
Bombolini galvenie uzdevumi ir atrast regulārus pircējus, attīstīties, lai paši varētu nākotnē izveidot savu veikalu, kurā pārdotu tikai pašu ražoto preci. Galvenais uzdevums ir būt atpazīstamie starp citiem preču piedāvātājiem.
Informācijas iegūšanai par šo uzņēmumu izmantoju dažādas pētījuma metodes. Informācijas vākšana no darbiniekiem, informācijas vākšana no pašiem īpašniekiem un pašas novērojumi un praktiskā darbība.…
Darbības virzieni: • Svaigu makaronu ražošana • Kaltētu makaronu ražošana • Makaronu izstrādājumu ražošana un realizācija • Tirdzniecība -starpniecības operācijas, tajā skaitā preču, pakalpojumu un kapitāla imports un eksports; Uzņēmuma pamatdarbība: • Iepirkt produktus, lai varētu ražot makaronus • Svaigo makaronu specializētā mazumtirdzniecība • Citu reklāmas preču mazumtirdzniecība (Tkrekli ar uzņēmuma logo u.t.t) • Saražotās produkcijas mazumtirdzniecība specializētajos veikalos
- Pārtikas preču mazumtirdzniecības uzņēmums "Mārīte"
- SIA "Daldehog Latvia"
- Uzņēmums "Bombolini"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Pārtikas preču mazumtirdzniecības uzņēmums "Mārīte"
Prakses atskaite augstskolai10
-
SIA "Daldehog Latvia"
Prakses atskaite augstskolai10
-
Mārketinga plāns SIA "MMM" - specializācija: datoru un biroja tehnikas tirdzniecība
Prakses atskaite augstskolai27
-
IU “Inardi”
Prakses atskaite augstskolai7
-
Pārskats par mazumtirdzniecības uzņēmumu
Prakses atskaite augstskolai12