Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:922730
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 84 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

6. Secinājumi
1)Saskaņā ar izvirzīto pirmo problēmjautājumu ir iespējams secināt, ka pozitīvu pusaudžu pašizjūtu skolā determinē labas attiecības ar draugiem, tad skolēni izjūt laimi (1,78), mieru (2,53), ieinteresētību (2,33), pēc H. Verebe, H. Salivana, B. Brovna, I. Džanisa.
Negatīva pusaudžu pašizjūta skolas vidē ir vērojama situācijā Nr.8 ,,es esmu izsaukta(s) pie tāfeles atbildēt vielu’’, tad pusaudža pašizjūtai ir raksturīgs nemiers (2,95), nelaime (2,4) un upura (2,48) izjūta, pēc K.Rodžersa, E.Eriksona, R.Bernsa.
2)Apstiprinājumu, pusaudžu negatīvai skolas pašizjūtai, sniedz B.N. Filipsa skolas trauksmes testa rezultāti. Faktorā Nr.4 ,,pašizpausmes bailes’’ 82,5% skolēnu ir ar paaugstinātu skolas trauksmi, tas liecina par saturisku atbilstību ar PSPKR situāciju Nr.8 ,,es esmu izsaukts (a) pie tāfeles atbildēt vielu’’.
B.N. Filipsa skolas trauksmes testa faktorā Nr.6 ,,bailes neatbilst apkārtējo vēlmēm’’ 55% skolēnu uzrāda paaugstinātu skolas trauksmi. Tas apstiprina saturisku atbilstību ar PSPKR situāciju Nr.4 ,,es satiekos ar draugiem’’, pusaudža vajadzību meklēt pie draugiem drošību, atbalstu.
3)Pusaudžiem ar paaugstinātu kopējo skolas trauksmi zemākā vidējā vērtība ir situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja’’ konstruktā ieinteresēts (1,91). Pusaudžiem kam skolas trauksme ir normas robežās zemākā vidējā vērtība ir situācijā Nr.4 ,,es satiekos ar draugiem’’ konstruktā laimīgs (1,69), trauksmainiem skolēniem ir grūtības nodibināt draudzīgas attiecības ar vienaudžiem, pēc B.N. Filipa, I. Bradžes.
4)Izmatojot t- kritēriju (ar parametriskās metodes palīdzību), PSPKR starp grupām (pusaudži ar paaugstinātu kopējo skolas trauksmi- pirmā grupa un pusaudži kam kopējā skolas trauksme ir normas robežās- otrā grupa) atklājās statistiski nozīmīgas atšķirības četrās kolonnās:
a) situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja’’ konstruktā ieinteresēts (S.1 K.8). Spriežot pēc zemākā rādītāja (1,91<3,55) ir iespējams apgalvot, ka pusaudži ar paaugstinātu skolas trauksmi ir vairāk ieinteresēti šajā situācijā,
b) situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja ‘’ konstruktā nemiers (S.1 K.2). Spriežot pēc zemākā rādītāja (5,45>3,52) ir iespējams apgalvot, ka pusaudži ar paaugstinātu skolas trauksmi ir vairāk mierīgi, jo zemākā vidējā vērtība ir otrai grupai.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1347791
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties