Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:910553
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēku rīcību. Ekonomiskie nosacījumi, kas regulē pircēju rīcību:
Maksātspēja(ienākumu līmenis, to stabilitāte)
Ietaupījumi
Parādi un spēja tos nomaksāt uc.
Mārketinga speciālistiem ir īpaši jācenšas prognozēt tendences ienākumu, ietaupījumu un nodokļu pārmaiņās.
Maksātspēja savukārt būtiski ietekmē pircēja rīcību tirgū. Visuzskatāmāk šī ietekme vērojama ekonomikas cikla galējos posmos – krīzes un uzplaukuma fāzēs. Ekonomiskie faktori ietekmē ne tikai tieši, bet arī ievērojami iedarbojas uz sociālajiem, kultūras un personiskajiem faktoriem.
Piemēram, ar iedzīvotāju skaita augšanu, palielinās vajadzība, noteiktas pirktspējas apstākļos novedot pie tirgus attīstības, vai arī, ja iedzīvotāju skaits samazinās, tirgū veidojas nelabvēlīga situācija.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties