Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:908921
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AUGSTSKOLA    2
  Produkta konkurētspēja Latvijas tirgū    2
  Annotation    5
  Competitive capacity analysis within the framework the author is develop a few marketing patterns which are essential situation objective illustration. Described patterns in work are target group acquisition, market segmentation, SWOT analysis, competitors’ analysis    5
  As a result of analysis has establish that in this work consider dry cereals breakfast market segment is perspective company direction of development in nowadays economic and competition conditions. Company’s “Nestle” products competitive capacity is high    5
  There are 8 figures, 2 tables, 6 diagrams, 9 appendices, 12 sources of information in this diploma work, 2 of sources of information are unpublished materials    5
  Saturs    6
  Ievads    8
1.  Preces konkurētspēja    10
1.1.  Konkurētspējas analīze    11
2.  Vēsturisks ieskats graudaugu brokastu pirmsākumos    12
3.  Produkts(PRECE)    13
4.  Graudaugu brokastu tirgus Latvijā    16
5.  Tirgus segmentācija    22
5.1.  Produkta pozicionēšana    27
6.  Iespēju un draudu uzskaite produktam    30
6.1.  NESTLE/SWID analīze    31
6.2.  Preces/produkta dzīves cikla stadijas noteikšana    33
6.3.  Produkta augšanas stadijas analīze pēc Bostonas matricas    34
7.  Nestle graudaugu brokastu konkurenti    37
8.  attēls    41
8.  Cīņa ar tiešo konkurentu – Kellogg`s    42
  No 5 mārketinga koncepcijām kas ir    44
9.  Produkta cena , tās nozīme    46
10.  Vieta un sadales kanāli    51
  Secinājumi    55
  Nobeigums    57
  Literatūras saraksts    60
  PIELIKUMI    61
  Kopējais graudaugu brokastu pārdošanas apjoms    62
  Latvijas tirgū    62
  Desmit lielāko ražotāju pārdošanas apjomi Latvijas tirgū    63
  Pārdošanas apjomi pa reģioniem    64
  3.pielikums    64
10.  lielāko ražotāju pārdošanas cenas Latvijas tirgū    65
  Eugesta un Partneri (2003)    66
  Nestle sausās brokastis    67
  8.piekilums    69
  Pārdošanas apjoms (gab) VP Market veikalu tīklā Latvijā š.g. septembrī    69
  Attēls    70
Darba fragmentsAizvērt

„Dinozauri izmira tāpēc, ka nespēja pielāgoties apkārtējai videi” – šis ir galvenais arguments un apgalvojums, ko izsaka zinātnieki sakarā ar dinozauru izmiršanu.
Darba autors vēlas mūsdienu tirgu salīdzināt ar pasauli miljoniem gadu atpakaļ. Tad bija līdzīgi, ka tagad. Ja nemāki pielāgoties, meklēt jaunus izdzīvošanas variantus, tad esi pakļauts iznīcībai.
Tagadējais ekonomisko attiecību posms raksturojas ar paaugstinātām prasībām attiecībā uz uzņēmumu ražoto produkciju vai pakalpojumiem. Šo tendenci lielā mērā nosaka sīva konkurence tirgū.
Aizvien lielāku nozīmību mūsdienu uzņēmuma vadīšanā ieņem dažādas situācijas pētniecības metodes un analīzes, uz kurām balstoties, uzņēmuma vadība pieņem lēmumus. Ļoti būtisku lomu uzņēmuma dzīves ciklā nosaka konkurenti, tādēļ konkurentu analīze un konkurētspējas novērtējums ir nozīmīga ikvienas plānošanas vai mērķēšanas sastāvdaļa. Ikviens plāns ietver situācijas novērtējumu.
Pastāv vairākas situācijas novērtēšanas metodes:
viedokļu, attieksmju, tēla pētījumi, izmantojot dažādas anketas un aptaujas;
preses publikāciju, radio un TV ierakstu analīze;
uzņēmuma saimnieciski finansiālo datu analīze;
klientu un partneru attieksmju un sūdzību pētīšana;
produkcijas kvalitātes un servisa līmeņa izvērtēšana, cenu politikas analīze;
konkurētspējas analīze
Diplomdarba autors savā darbā aplūkos vienu no tām – produkta konkurētspējas analīzi, pamatojoties uz tās nozīmību aizvien pieaugošās konkurences apstākļos.
Šī darba mērķis ir, izmantojot vispusīgu teorētiskā materiāla analīzi, kura ir papildināta ar praktisku piemēru un autora izdarītajiem secinājumiem, ir pierādīt autora izvirzītu hipotēzi, ka produkta konkurētspējas analīze ir nozīmīga plānošanas sastāvdaļa un objektīvs līdzeklis uzņēmuma stratēģiju pilnveidošanā un mērķu sasniegšanā. Šo mērķi autors ir iecerējis realizēt, izmantojot piemēru ar sausajām graudaugu brokastīm, izstrādājot konkurētspējas analīzi konkrētajam produktam „Nestle”
Darba tēma ir ļoti plaša, tāpēc darba autors neiedziļināsies katrā punktā padziļināti, bet apskatīs galvenos aspektus un virzienus, kas tieši, vai netieši ietekmē Nestle graudaugu brokastu konkurētspēju tirgū, cenu veidošanu, segmentēšanu, SWID analīzi, pozicionēšanu un stratēģiju, kas būtībā ir ļoti komplicēts un sarežģīts process, un šajā darbā kalpos kā darba uzdevumi:

1. Iepazīties ar Graudaugu brokastu tirgu..
2. Izpētīt Tirgus segmentācijas procesus. Noskaidrot tirgus segmentēšanas būtību, funkcijas, mērķi.
3.Veikt produkta iespēju un draudu uzskaite.
4 . Veikt Nestle SWID analīze.
7.Noskaidrot Nestles pilngaudu brokastu konkurentus.
9.Izpētīt produkta cenu, tās nozīmi.
10. Izpētīt produkta vietu un sadales kanāli.
11. Izpētīt pārdošanas apjomus.
11. Izdarīt secinājumus un sniegt konkrētus priekšlikumus, kas veicinātu produkta konkurētspējas un pozīciju nostiprināšanu tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties