Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:906808
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Ķipītis – Roja” darbības apraksts    4
2.  SVID anīze un tās nozīme uzņēmuma darbības plānošanas procesā    6
3.  SVID analīze uzņēmumam SIA „Ķipītis – Roja”    8
3.1.  Uzņēmuma un tā mijiedarbības analīze    8
3.2.  SVID matricas un apraksts    10
4.  Ansofa modelis    13
4.1.  Mārketinga iespēju analīzes jēdziens    13
4.2.  SIA „Ķipītis – Roja” attīstības stratēģijas    14
4.3.  Secinājumi par SVID matricas rezultātiem    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

4.3. Secinājumi par SVID matricas rezultātiem
Nespēju atvairīt ārējos draudus varētu novērst, pieņemot darbā kvalificētus mārketinga speciālistus, kas varētu sekot līdzi tirgus situācijai un novērtēt ārējās vides draudus. To varētu izdarīt, izstrādājot uzņēmuma stratēģiskās darbības, kas spētu šos draudus novērst un pilnveidot uzņēmuma darbību. Tādējādi uzņēmums arī spētu nostiprināt esošās tirgus pozīcijas un veiksmīgi izvēlēties tālāko attīstību.
Tirdzniecības nozarē valda liela konkurence, tāpēc veiksmīgāk konkurēt varētu, iestājoties LTK „AIBE”. Uzņēmumam ir daudz iespēju ar augstu pievilcības pakāpi, kas paver plašas iespējas attīstīties. Bet tomēr ir arī draudi ar lielu iestāšanās nopietnību. Tāpēc uzņēmumam jācenšas pēc iespējas novērst draudus un īstenot iespējas.

Secinājumi un priekšlikumi
1. SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērtē savas stiprās un vājās puses, kā arī pastāvošās iespējas vai gaidāmos draudus.
2. Uzņēmumam SIA „Ķipītis – Roja” ir augstas iespējas un draudi, ar lielu iestāšanās iespējamību un nopietnību.
3. Ieteicamās tirgus attīstības stratēģijas ir diversifikācija un tirgus attīstības stratēģija.
4. Pievienojoties LTK „AIBE”, uzņēmums varētu veiksmīgāk konkurēt ar tādiem vietējā tirgus dalībniekiem, kā „Maxima”, „Top” un „Elvi”.
5. SIA „Ķipītis – Roja” būtu lietderīgi izveidot mārketinga nodaļu, kas sekotu visām šīm norisēm un izdarītu attiecīgus priekšlikumus uzņēmuma stratēģijas izvēlē tālākai attīstībai.
6. Uzņēmumam ir iespēja piedāvāt klientiem arī ēdināšanas pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1250491
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties