Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:905213
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.08.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Procter and Gamble is well known as one of the worlds leading companies in the area of consumer goods. As a multinational company, their strategy must vary greatly based on the country they are marketing their products in. In the case of Procter and gamble's expansion into China, I believe the reason they expanded into China is obvious, Profit. With a population of more than one billion people, China is a country that is full of potential for just about any company, especially one that focuses on consumer goods. Some of the important factors that Procter and Gamble must consider when entering the Asian market are factors such as the monetary policy, the economic environment, and cultural issues. Procter and Gamble's strategy in China is simple, as stated in their website, "Consumer is Boss". The company focuses not only on what is most profitable for them, but what is also going to benefit the consumer the mostx…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1296233
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties