Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:903932
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Анотация    4
1.  Konkurences būtība    6
2.  Konkurences padome    7
3.  Konkurences veidi    9
4.  Konkurences stratēģijas    15
4.1.  Zemu izmaksu stratēģija    15
4.2.  Diferencēšanas stratēģija    18
4.3.  Fokusēšanas stratēģija    22
4.  Mārketinga stratēģijas tipi attiecībā pret konkurentiem    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Vārds ‘’konkurence’’ nozīme - sacensība. Tā ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finanšu resursus.1
Es izvēlējos šo tēmu, pirmkārt, tāpēc, ka tagad tā ir viena no aktuālākajiem, jo mūsdienās, lielākajā daļā nozaru, preču piedāvājums jau ir lielāks nekā pieprasījums. Preču bagātība, pat pārbagātība, izvirza papildus prasības katra uzņēmuma darbības efektivitātei šajā patērētāju tirgū. Ikdienā, iepērkoties tirgū, mēs esam ievērojuši, ka ir liela viena veida preču daudzveidība, piemēram, gaļas izstrādājumi, turpretī pasta pakalpojumus veic tikai Latvijas pasts un dažas starptautisko pārvadājumu firmas. Tas ir tāpēc, ka pastāv dažādas tirgus struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi. Līdz ar to cenas lielumu ietekmē ne tikai noteiktas preces pieprasītais un piedāvātais daudzums, bet arī konkurence. Tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa. Otrkārt, izvēlējos tāpēc, ka neskatoties uz to, ka tieši par konkurenci ir ļoti daudz rakstīts, nav grūti atrast informāciju par to jēdzienu un veidiem, bet par konkurences stratēģijām ir diezgan maz materiāla un ir grūti atrast avotus par to, kāda stratēģija uzņēmumam ir jāizvēlas un kā panākt panākumus tirgū.
Uzņēmumiem nākas pamatīgi cīnīties par savu vietu konkrētā vienā vai vairākos, atkarībā no darbības virziena, segmentos. Kādas metodes uzņēmumi izvēlēsies šajā cīņā, no tā ir atkarīga to turpmākā attīstība. Mans kursa darba mērķis bija izpētīt tos metodes - konkurences stratēģijas un kā tie ietekmē uz uzņēmuma konkurētspēju. Lai sasniegt šo mērķi es izanalizēju konkurences būtību, tās veidus un trīs konkurences stratēģijas. Kā arī mārketinga stratēģijas attiecībā pret konkurentiem. Lai izpētītu šo tēmu es analizēju 11 rakstus par konkurenci divu mēnešu laikā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1119948
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties