Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:903840
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kad cilvēki saņem dāvanas, viņi visbiežāk atmaigst un arī vēlas izdarīt kaut ko labu dāvanas devējam. Šādā veidā veidojas sociālas attiecības starp devēju un saņēmēju. Mūsdienās šo iespēju savā labā izmanto dažādi uzņēmumi, kas piedāvā saviem klientiem dažādas dāvanas, lai klienti savukārt izvēlētos viņu produktu vai pakalpojumu. Izmantojot dažādus mārketinga trikus, uzņēmumi rada vīziju, ka tās ir brīvas dāvanas, lai gan realitātē, par katru dāvanu ir samaksāts un tā tiek dota ar noteiktu mērķi.
Pasaule ir dažāda, ir cilvēku grupas, kas dzīvo pēc savām tradīcijām un noteikumiem, un viņu skatījums uz terminu “dāvana” ir savādāks, nekā tas ir citur pasaulē. Arī laikam un iespējām attīstoties, mainās cilvēku izpratne par to, kas ir dāvana, kāpēc tā tiek pasniegta – ar mērķi vai spontāni. Pasaule ir ļoti attīstījusies un manuprāt, būtu vērts izpētīt kā mūsdienās uzņēmumi ar dāvanu palīdzību cenšas pievilināt savus klientus, un kā šis termins “dāvana” tiek pasniegts no uzņēmuma puses.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties