Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:902795
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  UZŅĒMUMA NOSAUKUMS    4
1.2.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA UN TĀS VĒSTURE    4
1.3.  UZŅĒMUMA VĒSTURE    4
1.4.  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    6
1.6.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    8
1.7.  STARPTAUTISKIE EKONOMISKIE SAKARI    10
1.8.  DARBASPĒKA RAKSTUROJUMS    10
1.9.  NOZARE    12
1.10.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJOŠIE RĀDĪTĀJI    12
2.  UZŅĒMUMA FINANŠU RĀDĪTĀJI    15
2.1.  A/S DNB NORD BANKA GADA PĀRSKATS    15
2.2.  FINANŠU DARBĪBAS REZULTĀTI (SALĪDZINĀJUMĀ AR IEPRIEKŠĒJIEM PERIODIEM)    15
2.3.  FINANŠU VADĪBAS LOMA UZŅĒMUMA VADĪŠANĀ    15
2.4.  FINANŠU PROGNOZĒŠANA, PIELIETOJAMĀS METODES UN TO RAKSTUROJUMS    16
2.5.  FINANŠU PLĀNOŠANA UZŅĒMUMĀ, FINANŠU PLĀNU VEIDI UN STRUKTŪRA    16
2.6.  APGROZĀMO LĪDZEKĻU VEIDI    17
2.7.  APGROZĀMO LĪDZEKĻU FINANSĒŠANAS POLITIKA, STRATĒĢIJAS VEIDI    17
2.8.  KRĀJUMU PĀRVALDE UZŅĒMUMĀ, PĀRVALDES METODES    19
2.9.  DEBITORU VEIDI UN PĀRVALDES ETAPI, METODES T.SK. ŠAUBĪGIE DEBITORI, PARĀDU PROBLĒMA, DEBITORU KREDĪTSPĒJA    20
2.10.  NAUDAS LĪDZEKĻU PĀRVALDĪBA    21
2.11.  INVESTĪCIJAS, INVESTĪCIJU PORTFELIS, INVESTĪCIJU PROJEKTU VĒRTĒŠANAS METODES UN RISKI    22
2.12.  KAPITĀLS, TĀ CENA, CENAS APRĒĶINĀŠANA, VIDĒJĀ SVĒRTĀ KAPITĀLA CENA (WACC)    23
2.13.  OPTIMĀLAS KAPITĀLA STRUKTŪRAS NOTEIKŠANAS METODES UN VEIDOŠANAS IESPĒJAS    24
2.14.  PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMAM PAR KAPITĀLA PIESAISTI, IZMANTOJOT FINANŠU INSTRUMENTUS    24
2.15.  APRĒĶINĀT UZŅĒMUMA TIRGUS VĒRTĪBU, PAMATOT IZVĒLĒTO METODI    25
2.16.  FINANŠU RISKI, TO VEIDI UN VADĪBA    25
2.17.  RISKA VADĪBAS PROGRAMMU FINANSĒŠANA    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    31
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Analizējot bankas vēsturi, tās darbību un rakstot šo prakses atskaiti man radās arī vairāki secinājumi, kas lielos vilcienos iezīmē bankas pagātni un tagadējo pastāvēšanu:
• 2006. gadā veiksmīgi noritējusi bankas nosaukuma maiņa no A/S ”NORD/LB Latvija” uz A/S ”DnB NORD Banka”.
• Pēc aktīvu apjoma DnB NORD Banka ir ceturtā lielākā no 24 Latvijā strādājošajām komercbankām.
• DnB NORD Banka aktīvi reaģē uz klientu mainīgajām vajadzībām, izstrādājot jaunus produktus un uzlabojot un modernizējot jau esošos bankas produktus.
• DnB NORD Banka iesaistās dažādu gan ilgtermiņa, gan īstermiņa projektu finansēšanā, bet rūpīgi izvērtē un novērtē projekta naudas plūsmu un riskus.
• Banka strādā pie jaunas IT sistēmas ieviešanas, kas atvieglotu bankas darbinieku darbu, padarītu bankas pakalpojumus klientiem pieejamākus un ērtākus;
• AS „DnB NORD Banka” ir izvirzījusi augstus mērķus: kļūt par vienu no vadošajām bankām Latvijā. Bankas darbību raksturo dinamiska attīstība, nozīmīgas pozitīvas izmaiņas un īstenoti izaicinājumi.
• AS „DnB NORD Banka” ir viena no straujāk augošajām bankām Latvijā - jau vairākus gadus AS „DnB NORD Banka” aktīvu, kredītportfeļa un noguldījumu izaugsmes pieaugums ievērojami pārsniedz banku sektora vidējos rādītājus;
• Banka plāno turpināt strādāt pie tas darbības efektivitātes paaugstināšanas, paplašinot un modernizējot sniegto pakalpojumu klāstu un atverot jaunas filiāles un norēķinu grupas, kā arī palielinot savu tirgus daļu;
Manuprāt, šobrīd uzņēmums darbojas efektīvi. Laikam ejot mainās Bankas darbības stratēģijas, taču katru gadu nostabilizē savas pozīcijas tirgū.
Pēc prakses darba izstrādes man ir sekojoši priekšlikumi bankas darbības uzlabošanā:
No produktu viedokļa:
• Izveidot multi-valūtas kontu;
• Popularizēt norēķinu kartes un to pozitīvas īpašības, kā arī izveidot kartei „vārdu”;
• Intensīvāk veidot sadarbību ar juridiskām personām (algu karšu piesaiste);
• Ieviest iespēju internetbankai piekļūt no mobilā telefona – wap un sms banka;
• Lai piesaistītu vairāk klientu, popularizēt produktus ar reklāmas palīdzību, piemēram, ļoti maz reklāmas bija par paaugstinātām procentu likmēm depozītiem, kurus nogulda marta beigās t.s. Lieldienu depozīts u.tml.
No darba vides viedokļa:
• Pēc iespējas ātrāk ieviest jaunās programmas, kas ir testa režīmā;
• Uzlabot esošo programmu – ja kāds darbinieks aplūko klienta profilu, cits darbinieks tam nevar piekļūt – novērst šo nepilnību;
• Neieviest jaunu produktu, kamēr tam vēl nav līdz galam sagatavots programmas nodrošinājums – tas ievērojami kavē un sarežģī ikdienas darbu;
• Pilnveidot esošās darba procedūras, jo dažkārt iepazīstoties ar kādu procedūru tā ir pārāk vispārīga.
• Turpināt palielināt korporatīvo klientu skaitu, ne tikai piedāvājot produktus jau esošajiem, bet arī piesaistīt jaunus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties