Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:901487
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļa    5
1.1  Komunikācijas jēdziens    7
1.2.  Iekšējā komunikācija un tās loma organizācijā    7
1.3.  Iekšējās komunikācijas veidošana    9
2.  SIA „Oriflame Latvija” apraksts    13
2.1.  Sabiedriskās attiecības SIA „Oriflame Latvija”    14
2.2.  Uzņēmuma darbinieku attiecību raksturojums    14
3.  Iekšējās komunikācijas analīze    16
3.1.  Darbinieku vērtējuma analīze    16
3.2  Iekšējās komunikācijas problēmas un risināšanas iespējas    22
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Studiju darba tēmas aktualitāte: SIA „Oriflame Latvija” ir veiksmīgs un augošs uzņēmums Latvijā, kas savā darbā lielu uzmanību pievērš iekšējai komunikācijai un darbinieku savstarpējai attiecību uzlabošanai, kas ir aktuāli, lai veiksmīgāk realizētu pārdošanas apjomu.
Darba mērķis: Izpētīt SIA „Oriflame Latvija” sabiedrisko attiecību veidošanu novērtējot darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļu.
Darba uzdevumi:
1.Analizēt teorijas par sabiedrisko attiecību darbu organizācijā, par darbinieku attiecībām kā sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļu.
2.SIA „Oriflame Latvija” veikt darbinieku aptauju.
3.Analizēt iegūtos rezultātus un izteikt priekšlikumus SIA „Oriflame Latvija” darbinieku attiecību pilnveidošanai.
Darbs ir veidots divās daļās teorētiskajā un empīriskajā daļā. Abas daļas sevī ietver vairākas apakšnodaļas
Rakstot studiju darbu, tika izpētīta sabiedrisko attiecību teorija par darbinieku attiecībām uzņēmumā, empīriskajam pētījumam autore izmantoja aptaujas metodi, kas veikta ar anketēšanas palīdzību. Apkopojot darbinieku aptaujas rezultātus, tika iegūts uzņēmuma darbinieku vērtējums par darbinieku attiecībām un izdarīti secinājumi.
Darba teorētiskā daļa tika rakstītā balstoties uz tādiem literatūras avotiem kā- D. Wilcox, G.T. Cameron „Public relations strategies and tactics eight edition”, V.Reņģe „Mūsdienu organizāciju psiholoģija”, S. Omarova „Cilvēks runā ar cilvēku” un D.Herbsts „Komunikācija uzņēmumā” un „Sabiedriskās attiecības” kā arī T. Lapsa „Sabiedriskās attiecības ievads un teorija praksē” un I. Forands „Personālvadība”. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1307658
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties