Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:900049
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2014.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Introduction    1
Chapter 1.  Definitions of the concepts communication and non-verbal communication    4
1.1.  Meaning and purpose of Communication and nonverbal communication    6
1.2.  Basic Purposes of Communication    8
1.3.  A Study of Communication    10
Chapter 2.  The Concept and Characteristics of Nonverbal communication    14
2.1.  Uses of Nonverbal Communication    24
Chapter 3.  Cross-cultural comparison of nonverbal communication    25
3.1.  The Communication Gap    30
3.1.1.  Communication Patterns during Meetings    33
3.1.2.  Meeting Behavior and Comportment    34
3.2.  Body Language    35
Chapter 4.  Cross - culture completions of non - verbal communication in the business contacts of USA, JAPAN, RUSSIA    41
4.1.  USA Cultural Factors in Communication    41
4.2.  Russia    47
4.3.  Japan    50
  Conclusion    52
  List of literature    54
  Appendix 1.    56
  Appendix 2.    60
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
In conclusion the following tips are to be taken into consideration:
1. Human communication means to make sense out of the world and to share it with the others.
2. Nonverbal messages will always be more accurately representing our feelings, attitudes and beliefs.
3. The nonverbal communication is not always the whole story.
4. Commit to being a lifelong learner about how to read non-verbal signs or body language. Remember that people can and do communicate information in numerous ways.
5. Ask questions about body language to clear up confusion about the other person’s nonverbal signs.
6. Learn to use your body language to be more effective in your communications.
7. Learn to view some gestures as a group of signals, rather than as an individual signal to make sure you are not placing too much emphasis on a single gesture.
8. Nonverbal language represents more than 50% of our total messages 9. Non verbal communication is meant to be anything else than words themselves that communicates or affects the message which is being contained in the words.
10. In business life nonverbal communication can make us successful or on the contrary can disappoint us.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1338287
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties