Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:899200
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  ANALĪZES DAĻA    6
1.1.  Uzņēmējdarbība Latvijā    6
1.2.  Apkalpošanas nozares un uzņēmuma raksturojums    9
1.2.1.  Īss apkalpošanas nozares raksturojums    9
1.2.2.  Situācija frizētavu un skaistumkopšanas nozarē    11
1.2.3.  SIA „Kapper”    13
1.3.  Analīzes teorētiskā daļa    15
1.3.1.  Motivācijas jēdziens    15
1.3.2.  Motivācija Latvijas uzņēmumos    16
1.3.3.  Vadītāja loma darbinieku motivēšana    17
1.3.4.  Galvenie motivācijas aspekti    20
1.3.5.  Motivācijas teoriju iedalījums    21
2.  PROJEKTA DAĻA    26
2.1.  Pašreizējā motivēšanas sistēma uzņēmumā    26
2.2.  Anketas apraksts    26
2.3.  Anketas rezultāti    28
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā tiks apskatīts motivācijas praktiskais aspekts. Jebkuru darba devēju un uzņēmuma vadītāju interesē, kāpēc viņa darbinieki rīkojas tā vai citādi. Kā atraisīt tās darbinieku īpašības, kuras nodrošinātu vislabāko sniegumu. Apskatīsim, kas tad ir darba motivāciju veidojošie faktori, cik lielā mērā ir iespējams motivēt darbinieku un ar kādiem līdzekļiem.
Uzņēmums nodarbojas ar skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu, kosmētikas produkcijas iepirkšana, realizācija, tirdzniecība un telpu noma. Salons „Skaistuma aģentūra” ir skaistuma pakalpojumu sniedzējs, kas dibināts ar pārliecību, ka katram cilvēkam ir tiesības apmierināt savas
vēlmes un vajadzības, kas ir saistītas ar skaistumkopšanas pakalpojumiem.
Salons ir jaunizveidots, kas uzsācis savu darbību 2006. gada februārī. Salons ir izveidots balstoties uz divu uzņēmīgu frizieru ilgu gadu darba pieredzi šajā jomā, kā arī pētot pieprasījumu, piedāvājumu, tirgu un konkurentus.
Uzņēmums ir jauns, tas pastāv tikai trīs gadus, tāpēc tajā vēl uzņēmuma vadītājas meklē pareizos veidus kā motivēt savus darbiniekus strādāt ar lielāku atdevi un sniegt uzņēmumam lielākus ienākumus. Pēc sava darba rakstiskās daļas varēšu palīdzēt uzņēmuma vadītājām atrast īsto veidu kā uzlabot darbinieku motivāciju strādāt labāk un ar lielāku prieku.
Lai sasniegtu šī darba mērķi ir jāveic šādi uzdevumi:
Noskaidrot jēdziena „motivācija” un „motivēšana” analītisko struktūru;
Veikt saturisko darba teorijas apskatu;
Apzināt esošo darbinieku motivēšanas praksi uzņēmumā SIA „Kapper”;
Noskaidrot uzņēmuma darbinieku apmierinātību ar darba vietu un motivējošajiem aspektiem uzņēmumā
Darba mērķa sasniegšanai tiks izmantotas šādas metodes: literatūras avotu analīze un darbinieku aptauja. Aptaujas rezultāti darbā tiks analizēti un autore savus spriedumus un rakstīto viedokli balstīs uz šiem datiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1120259
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties