Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:896301
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pusaudža vecumposma analīze    5
2.  Mācību procesa jēdziens un struktūra    7
2.1.  Mācību procesa funkcijas    8
2.2.  Skolēni mācību procesā    10
3.  Mācību motivācijas pamats    12
4.  Skolēnu mācību iekšējā un ārējā motivācija    14
5.  Informācījas avotu izpēte un analīze    16
  Nobeigums    19
  Literatūras avoti    20
  Pielikumi    21
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Mācībām un atzināšanai ir tādas psiholoģiskie pedagoģiskais raksturs, ka šie procesi nepastāv viens bez otra. Nevar būt laba mācīšana bez audzināšanas, tāpat kā audzināšana bez mācīšanas. Daži pedagogi uzskata, ka audzināšana ir process, kas notiek aiz klases sienam, pēc stundām, ārpusklases darbā, bet stundā-process, kurā bērniem sniedz vienīgi zināšanas. Protams, stundā mēs mācām, sniedzam noteiktu zinātnisko informāciju, veidojam prasmes izmantot zināšanas praksē. Taču stunda arī skolēna dzīves daļa un šīs dzīves turpinājums, pirmām kārtām-saskarsme.[3.,310]
Mācību procesā viens no svarīgākajiem ceļiem, lai gūtu mācību sasniegumus skolā ir tas, kā skolēni motivēti mācīties. Skolā vērojams, ka skolēniem ir samērā zems mācīšanas līmenis. Svarīgi atrast pieeju skolēna personības attīstīšanai un pilnveidošanai. Lai skolēnos veidotu pozitīvu motivāciju mācībām, arī skolotājiem apstākli uzliek jaunas prasības. Tāpēc svarīgi, lai mācību process iegūtu pozitīvu rezultātu un audzēkņi saprastu, ka zināšanām, ko apgūst stundas būs reāls pielietojums. Mācības ir speciāli organizēts un piesātināts, intensīvs process. Tādēļ motīvs ir būtisks rezultāta kvalitātēs nosacījums.[2;37]
Skolotājs, kurš pieņem un novērtē skolēnus tādus, kādi viņi konkrētā brīdī ir, tic viņu spējam mācīties un attīstīties, skolotājs, kurš pamana un centienus apgūt jaunas prasmes, pieļauj atšķirības mācīšanas ātruma, pacietīguma, kārtīguma vai intereses ziņā, rada tādu mācību vidi, kas palīdz veidot savstarpējo uzticību, nostiprina dabisko mācību motivāciju.[7.,39]
Pētījums tiek balstīts uz I.Arāja,L.Žukova,N.Geidža,teorijam.
Pētījuma objekts: mācību process.
Pētījuma priekšmets: skolēnu mācību motivācija.
Pētījuma mērķis: izpētīt skolēna mācību motivāciju 8.klasē un analizēt to veidošanas noteicošos faktorus.

Uzdevumi:
1) izpētīt pedagoģiska un psiholoģiska rakstura literatūru par pētāmo objektu,
2) analizēt pusaudža vecumposmu un tos faktorus, kas nosaka mācību motivāciju,
3) veikt anketēšanu 8.klases skolēnu vidū par mācību motivāciju,
4) apkopot iegūtos rezultātus par 8.klases skolēna mācību motivāciju.
Hipotēze: Ja skolēna mācību motivācija paaugstinātos, tad mācību process noris sekmīgi.
Pētnieciskās metodes:
1) literatūras un informācijas avotu izpēte un analīze,
2) anketēšana,
3) matemātiskās datu apstrādes metodes,
Pētījuma bāze: Audriņu vidusskola 8.klase.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties