Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:888088
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma vide    9
1.1.  Iekšējā vide    10
1.2.  Ārēja vide    12
1.2.1.  Tiešās ietekmes vide    12
1.2.2.  Netiešās ietekmes vide    13
1.3.  Vides analīzes metodes    15
1.3.1.  PESTEL analīze    15
1.3.2.  Portera piecu spēku modelis    17
1.3.3.  SVID analīze    20
2.  Uzņēmuma izveide    22
2.1.  Uzņēmējdarbības veidi un to izvēles kritēriji    23
2.2.  Uzņēmējdarbības dibināšanas process    24
2.3.  Uzņēmuma mērķi un to definēšana    24
2.4.  Uzņēmuma finansiālo rezultātu plānošana    26
2.5.  Uzņēmuma mārketinga plānošana    28
3.  Prezentreklāmas aģentūras vides izpēte Latvijā    30
3.1.  Pētījuma dizains    30
3.2.  Reklāmas nozares tirgus situācija Latvijā un prognozes    31
3.3.  Prezentreklāmas aģentūras ārējā vide Latvijā    34
3.4.  Prezentreklāmas aģentūru pieprasījuma izpēte    42
3.5.  Prezentreklāmas piedāvājuma izpēte    46
4.  SIA „Join” stratēģiskais modelis    50
4.1.  Vīzija, misija un mērķi    50
4.2.  Organizācijas uzdevumi    51
4.3.  Stratēģiskie uzdevumi    54
4.4.  Uzņēmuma mārketinga stratēģija    56
5.  SIA „Join” finanšu plāns    61
  Secinājumi    65
  Priekšlikumi    66
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    68
  PIELIKUMI    71
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis: Izpētīt reklāmas aģentūras izveides iespējas Latvijā un izstrādāt tās
darbības uzsākšanas stratēģisko un finansiālo modeli.
Pētījuma objekts: Reklāmas aģentūra Latvijā.
Pētījuma jautājums: Kāds ir reklāmas aģentūras darbības uzsākšanas stratēģiskais
modelis un paredzamā naudas plūsma?
Darba uzdevumi:
1. Veikt uzņēmuma izveidei ietekmējošo faktoru teorētisko analīzi.
2. Veikt empīrisko pētījumu par reklāmas pakalpojumu pieprasījumu Latvijā.
3. Novērtēt jaunās reklāmas aģentūras potenciālās attīstības iespējas Latvijā.
4. Balstoties uz iegūtajiem datiem, izstrādāt reklāmas aģentūras darbības uzsākšanas
modeli.
5. Balstoties uz teorētiskajiem un empīriskajiem datiem, izveidot paredzamo
reklāmas aģentūras finanšu naudas plūsmu.
1. Uzņēmuma vide
Jebkura organizācija ir atvērta, sarežģīta, sociāli tehniska sistēma, kas sastāv no
daudziem mainīgiem elementiem, kuri cieši mijiedarbojas ar ārējās vides elementiem. Ja
iekšējās vides elements ir, galvenokārt, vadīšanas lēmumu rezultāts, tad ārējās vides faktoriem organizācijai ir jāspēj pielāgoties. No organizācijas spējas pielāgoties konkrētai situācijai atkarīga organizācijas darbības efektivitāte un mērķu sasniegšana (Ruperte 2010, 43.lpp.). Lai organizācijas misija, vīzija un stratēģija nepaliktu vien uz papīra uzrakstīts un plauktā nolikts apputējis sapnis, svarīgi ir pārbaudīt tās realizējamību – jāveic vides analīze, noskaidrojot, vai un kā ieplānotais sasniedzams (Kalve 2005, 233.lpp.).
Kopumā uzņēmums darbojas vidē, kas to nemitīgi ietekmē. Šis vides iedalās divās
lielās grupās – iekšējā un ārējā vide. Iekšējā vide ir tā, ko veido organizācijas un ko tā var
ietekmēt, bet ārējo vidi tā nevar ietekmēt. Ārējās vides ietekme ir tā, kas var uz uzņēmumu
atstāt vislielāko ekonomisko iespaidu un ja tā ir nelabvēlīga, tad var kavēt uzņēmumā attīstību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties