Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:886356
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  DARBA DEVĒJI UN DARBA ŅĒMĒJI    4
1.1.  Darba devēji    4
1.2.  Darba ņēmēji    9
2.  ATTIECĪBAS DARBA VIETĀ    12
2.1.  Komunikācija starp darba devējiem un darba ņēmējiem    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
Darba fragmentsAizvērt

2.1.Komunikācija starp darba devējiem un darba ņēmējiem
Komunikācija ir informācijas apmaiņa, uz kuras pamata vadītājs var pieņemt efektīvus lēmumus, kā arī pieņemtos lēmumus paziņot saviem darbiniekiem.
Vadītājs 50-90% sava laika tērē sarunām, tas ir, starppersonu informācijas apmaiņai. Te ir jāsastopas ar vairākām būtiskām problēmām. Cilvēki reaģē nevis uz to, kas patiesībā notiek, bet uz to, ko viņi uztver kā notiekošo. Cilvēki var interpretēt vienu un to pašu informāciju dažādi atkarībā no uzkrātās pieredzes. Tas nozīmē, ka daudzos gadījumos cilvēki uztver tikai daļu informācijas. Informācija, kas nonāk pretrunā ar mūsu pieredzi un agrāk apgūtiem jēdzieniem, vai nu vispār netiek pieņemta, vai arī izkropļota saskaņā ar šo pieredzi un jēdzieniem. Pētījumi rāda, ka cilvēkiem piemīt tendence uztvert savas organizācijas problēmas no sava un darba pienākumu viedokļa. Ļoti svarīgi, cik atklāti un godīgi ir vadītāji informācijas apmaiņā ar padotajiem.
Komunikācijas mērķis ir nodrošināt informācijas sapratni. Stājoties informatīvajā apmaiņā un izmantojot simbolus, mēs cenšamies apmainīties ar informāciju un panākt tās izpratni. Par simboliem kalpo vārdi, žesti, intonācijas. Vienu un to pašu vārdu cilvēki var uztvert dažādi, tas nozīmē, ka nosūtītā informācija ne vienmēr tiks atbilstoši saprasta un interpretēta.
Simbolu nozīme izpaužas caur pieredzi un atkarībā no konteksta.Katram cilvēkam ir sava pieredze, un, tā kā katra informācijas apmaiņa ir jauna situācija, neviens nevar būt pārliecināts, ka kāds cits mūsu simbolu sapratīs tāpat kā mēs.
Piemēram, sakot:”Izdariet to, kad jums radīsies iespēja”, padotais var nesaprast, ko jūs gribat:”pēc iespējas ātrāk” vai “kad būs laiks”.
Ja jūs teiksiet padotajam:”Uzmeklējiet mani, ja radīsies problēmas”, nevar zināt, vai padotais sapratīs, ko tieši jūs domājāt ar vārdu “problēmas”.
Komunikācijas problēmas it īpaši var rasties daudznacionālā vide. Komunikācijā liela nozīme ir arī žestiem, stājai, pozai, acīm, brillēm, runas intonācijai.
Starppersonu informācijas apmaiņā ierobežojošs faktors var būt atgriezeniskās saites trūkums. Tā ir ļoti būtiska, jo ļauj konstatēt, vai klausītājs patiešām ir peišķīris ziņojumam to pašu nozīmi, ko jūs.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1327213
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties