Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:883126
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Jēdzieni- Motivācija un motīvs    5
1.2.  Motivācijas veidi    6
1.2.1.  Ārējā motivācija    6
1.2.2.  Iekšējā motivācija    6
1.3.  Motivācija un skola    7
1.3.1.  Kā skola zaudē savu pievilcību    7
1.3.2.  Kā ierosināt nākamos skolēnus    7
1.4.  Vispārējais motivēšanas modelis    9
1.5.  Motivēšanas modeļi    9
1.5.1.  Tradicionālais modelis    9
1.5.2.  Savstarpējo attiecību modelis    10
1.5.3.  Cilvēku resursu modelis    10
1.6.  Motivēšanas teorija    11
1.6.1.  Biheiviorisms- Iemācīšanas teorija    11
1.6.2.  Psihoanalītiskā motivācijas teorija    12
1.6.3.  Geštaltpsiholoģijas teorija- K. Levina teorija    12
1.6.4.  Hierarhijas teorija- A. Maslovs    13
2.  Praktiskā daļa    15
2.1.  Metodikas izvēles pamatojums    15
2.2.  Pētījuma norises apstākļi    15
2.3.  Analīze un interpretācija    16
2.3.1.  Ziņas par skolēniem    16
2.3.2.  Motivācija mācīties    17
2.3.3.  Motivēšanas veidi, ko izmanto skolas    18
2.3.4.  Kas ir motivācija skolēna skatījumā    19
2.3.5.  Motivācija no skolas    20
  Nobeigums    21
  Ieteikumi    22
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma: Motivācija skolā.
Motivācijas problēma ir bijusi aktuāla visos laikos, un arī pašlaik, mūsdienu sarežģītajos apstākļos tās nozīme nav zudusi.
Par šo tēmu ir sarakstīts ne mazums darbu, un to aplūkojuši dažādi autori.
Mana zinātniski pētnieciskā darba teorētiskā bāze ir A. Maslova vajadzību hierarhija un citu humānistiskās psiholoģijas autoru darbi.
Darba mērķis: Ar pētījuma palīdzību noskaidrot, kā celt skolnieku motivāciju un darbu kvalitāti, sasniegt dažādus ieteikumus problēmas risināšanai.
Darba uzdevumi:
1.Izstudēt teorētisko literatūru, ar mērķi, lai pareizi izvēlētos metodiku praktiskajam pētījumam.
2.Izveidot atbilstošas anketas.
3.Izzināt skolēnu vajadzības.
4.Noskaidrot faktorus, kuri pietiekami motivē skolniekus darbam.
5.Apzināt faktorus, kuri nepietiekami motivē skolniekus.
6.Pēc veiktā pētījuma datiem, dot skolotājiem ieteikumus, kas sekmētu skolēna attīstību.
7.Noskaidrot, vai apstiprinās manis izvirzītā hipotēze.
Hipotēze: Lielākajai daļai skolnieku motivācija ir iespēja attīstīties.
Darbā izmantotās metodes: pētniecības darbam nepieciešamās literatūras vākšana, literatūras analīze, shēmu un tabulu veidošana, anketēšana.
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, un divām daļām- teorētiskā un praktiskā. Teorētiskā daļa veidota no sešām nodaļām un vienpadsmit apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā es noskaidroju, kas ir motivācija, kā to var definēt. Otrajā nodaļā tiek aplūkoti iekšējie un ārējie motivācijas veidi. Trešajā nodaļā apskatu kā skola zaudē savu pievilcību un kā motivēt nākamos skolniekus, bet ceturtajā- vispārējais motivēšanas modelis. Piektajā stāstīts par motivēšanas modeļiem kādi ir pastāvējuši un kā tie mainījušies laika gaitā. Sestā nodaļa ir plaša, jo tajā tiek aplūkotas motivēšanas teorijas, kuru ir daudz, jo ar motivācijas pētīšanu ir nodarbojušies vairāku psiholoģisko skolu pārstāvji. Sestā nodaļa ir viena no svarīgākajām mana darba sastāvdaļām, jo tajā apskatāma arī A. Maslova motivēšanas teorija, uz kuras balstās daļa mana praktiskā pētījuma.
Zinātniski pētnieciskā daļa ir veidota no trijām lielām nodaļām. Tur tiek analizēti un interpretēti pētījumā iegūtie dati, ir aplūkojami seši dažādi grafiki, un pēc šīs nodaļas secinājumiem ir doti ieteikumi skolotājiem, kā rīkoties, lai efektīvāk motivētu savus skolniekus.
Manā darbā ir arī nobeigums un pielikumi. Kā jau iepriekš minēju tiek izmantotas arī seši grafiki.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties