Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:882392
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Cenu veidošanas teorētiskais pamats    4
1.1.  Cenu veidošanas jēdziens    4
1.2.  Uzņēmuma cenu politikas raksturojums    6
1.3.  Cenu veidošanas stratēģijas    8
1.4.  Cenu veidošanas metodes    11
2.  Cenu veidošana uzņēmumā SIA “Balva”    15
2.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    15
2.2.  Uzņēmuma mērķu ietekme uz cenām    17
2.3.  Citu faktoru ietekme uz cenām    19
2.4.  Uzņēmuma cenu veidošanas metodes un stratēģijas analīze    22
2.4.1.  Cenu veidošanas metodes    22
2.4.2.  Cenu veidošanas stratēģijas un taktikas    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Darba fragmentsAizvērt

Cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem posmiem uzņēmuma darbībā, tāpēc to veidojot ir jāņem vērā ne tikai uzņēmuma izmaksas un peļņa, bet arī visi iekšējie un ārējie faktori.
Precīzi noteikta cena ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka, vai klients pirks preci vai ne, un tas ir būtisks priekšnoteikums veiksmīgai preču un pakalpojumu realizācijai.
Lielākajā daļā gadījumu produkta cenu nosaka ārējie faktori, tas, ir faktori, kuri nav pakļauti uzņēmuma kontrolei. Cenu ļoti spēcīgi ietekmē attiecīgā produkta piedāvājums un pieprasījums kopējā tirgū.
Lēmumu pieņemšana par cenām ir pietiekami komplicēts process, jo produktam ir jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuras vajag risināt uzņēmuma vadībai.
Lai izveidotu uzņēmumam piemērotāko cenu stratēģiju, ir jāpārzina cenas jēdziens, kā arī precīzi jāformulē izvirzītais mērķis.
Kursa darba mērķis ir raksturot cenu jēdzienu, un to veidošanas metodes un stratēģijas, kā arī analizēt cenu veidošanas stratēģiju uzņēmumā „Balva”, rezultātā izdarot secinājumus un izvirzot priekšlikumus.
Lai realizētu izvirzīto darba mērķi autors izvirza šādus darba uzdevumus:
1.Raksturot cenu jēdzienu.
2.Raksturot cenu veidošanas stratēģijas.
3.Raksturot cenu veidošanas metodes.
4.Analizēt cenu veidošanas stratēģiju uzņēmumā „Balva”.
Kursa darbam ir divas daļas – pirmā ir teorētiskā, kurā aplūkoti jautājumi par cenu jēdzienu, cenu veidošanas metodēm un stratēģijām, bet otrajā daļā tiek analizēta stratēģijas izvēle uzņēmumā „Balva”. Analītiskajā daļā tiek parādīta arī konkrētas preces cenas izveidošana.
Kursa darbā izvirzīto mērķi un uzdevumus autors realizē ar ekonomiskās literatūras, kā arī ar SIA ”Balva” nepublicēto materiālu palīdzību. Kā pamats darba teorētiskajai daļai tiek ņemta V. Praudes un J. Beļčikova grāmata „Mārketings”, bet analītiskajai daļai – uzņēmuma nepublicētie materiāli, sadarbībā ar uzņēmuma cenu plānošanas nodaļu.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1133721
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties