Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:879683
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Prakses mērķis: iegūt priekšstatu par norisēm reālajā darba tirgū un uzņēmuma, lai iegūtās jaunās zināšanas un praktiskās iemaņas varētu izmantot turpmākajā studiju procesā un darbā; iepazīties ar realu situāciju uzņēmējdabībā.
Prakses uzdevumi:
1. Iepazīties ar uzņēmuma praktisko darbību un pārbaudīt savas teorētiskas zināšanas praksē.
2. Savākt, sistimatizēt un apstrādāt nepieciešamo informāciju atbilstoši prakses programmas uzdevumiem.
3. Sagatavot prakses atskaiti, atspoguļojot informāciju par uzņēmuma darbību.
Avotu grupas – macību līdzekļi, interneta avoti, nepublicēti avotu materiali.
Šobrīd vairākums lielo optikas veikalu būtiski paplašināja ne tikai sortimentu, bet arī pakalpojamu sarakstu, kas sekmē to veiksmīgu darbu un attīstību.
Ja agrāk optikas veikali vairāk orintējās uz pārdošanu un briļļu izgatavošanu pēc receptes, tad šodien, iegadājoties augstas klases aparatūru redzes pārbaudei diagnostikai un briļļu izgatavošanai, optikas veikaliem ir savi redzes specialisti, optiķi un meistari, kas nozīmē, ka klientam, ienākot veikalā, ir iespēja saņemt visāda veida pakalpojumus uz vietas.
Agrāk daudzi patērētāji nevēlējās nēsāt brilles, domājot, ka tas neizskatās pietiekami glīti.
Šodien brilles ir ne tikai redzes korekcijas priekšmets, bet arī modes aksesuārs, kas akcentē cilvēka individualitāti.
Ofisa darbiniekiem kuri pavada 8 stundas pie datora, ir novērojama tendence uz redzes pasliktināšanos un acu saslimšanos attīstību. Pēc acu ārstu novērojumiem šobrīd redzes korekcija ir nepieciešama gandrīz katram otrajam Latvijas iedzīvotajam.
Būtiskais optikas veikalu sortimenta paplašinājums nozīmīgi paaugstināja pārdošanas
apjomus.
1.IEPAZĪŠANĀS AR UZŅĒMUMU UN UZŅĒMUMA VĒSTURI
1.1.Fielmann vēsture
Augstas kvalifikācijas optiķis G. Fielmanns 1972. g. rudenī atvēra savu pirmo specalizēto optikas salonu Kukshavenē. Mūsdienas katras otrās Vācijā pārdotās brilles ir marķētas ar „Fielmann” zīmi.
„Fielmann” vēlas ieņemt vadošās pozīcijas arī citās Eiropas valstīs. Eiropas Savienība ir vairāk nekā 500 milj. cilvēku, kuri gada laikā nopērk ap 55 milj. briļļu.
2005. g. „Fielmann” grupa, kas taver vairāk nekā 500 optikas salonu, preču apgrozījumu palielināja līdz 843 milj. eiro.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties