Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:876258
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Izanalizējot un izvērtējot visu iepriekšminēto, varam secināt sekojošo:
•Dažādu institūciju un speciālistu skatījumā atšķirīgi tiek interpretēts sociālā riska vai nelabvēlīgu ģimeņu definējums, tomēr galvenais un vienojošais vadmotīvs un kritērijs, gan bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem, gan sociālajiem darbiniekiem ir bērnu tiesību aizsardzības nodrošinājums, novērtējot bērnu aprūpes un audzināšanas apstākļus, saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām normām un speciālistu profesionālo kompetenci.
•Riska izvērtēšanas kritēriju neadekvāts novērtējums tālāk ierobežo pakalpojuma vai iejaukšanās efektivitāti un kvalitāti. Bīstama ir situācija, kad laikus netiek novērtētas situācijas riska ģimenēs, kas neatgriezeniski ietekmē bērna garīgo un fizisko veselību, pat apdraudot bērna dzīvību.
•Palielinās to ģimeņu skaits, kas nespēj vai nevēlās rūpēties par bērnu audzināšanu.
•Sociālā spriedze, bezdarbs, vecāku bezatbildība, vienaldzība, bieža alkohola lietošana un intereses trūkums par savām atvasēm, neveiksmes un savstarpējā nesaprašanās skolā – tie ir biežāki iemesli, kāpēc pusaudži rīkojas nepareizi, pārkāpjot atļautās uzvedības robežas, izdarot likumpārkāpumus.
•Jāatzīst, ka ne visas nelabvēlīgās ģimenes ir nonākušas speciālistu (sociālo darbinieku, policijas darbinieku, bērnu tiesību aizsardzības speciālistu, bāriņtiesu/pagasttiesu u.c. institūciju) redzeslokā. Pieejamie dati liecina, ka vairāk kā 20000 jeb aptuveni 4% bērnu Latvijā atrodas bērna attīstībai nelabvēlīgos apstākļos un viņiem ir nepieciešama speciālistu palīdzība, lai saglabātu ģimenisko vidi vai, ja tas izrādās neiespējami, dot iespēju nonākt ģimeniskā vidē (aizbildnībā, audžu ģimenē, adopcijā) citā ģimenē [15].

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1350763
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties