Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:867960
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Zilā okeāna stratēģija    4
  Zilais un sarkanais okeāns    4
  Zilā okeāna stratēģijas pamatprincipi    4
  Secinājumi    6
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Sarkanā okeāna stratēģija – konkurēt zināmā tirgū ar esošo pieprasījumu, zilā okeāna stratēģija - no konkurences brīva tirgus izveide, radot jaunu pieprasījumu.
Lai zilā okeāna stratēģija būtu veiksmīga, uzņēmumam radītajai inovatīvajai idejai jābūt lietderīgai un jārada vērtība kā klientam, tā arī uzņēmumam.
Zilā okeāna stratēģijas formulēšana paredz tirgus robežu pārbūvi, koncentrēšanos uz kopējo ainu un jauna pieprasījuma radīšanu, stratēģiskās secības ievērošanu (labums pircējam, cena, izmaksas un īstenošana).
Lai arī zilā okeāna stratēģijas izveidei principi un visi soļi jau ir noteikti, paša stratēģijas izveide nemaz nav tik vienkārša, kā tas, pēc pirmā acu uzmetiena, varētu šķist.
Latvijā ir uzņēmums “Metrika”, kurš pelna palīdzot citiem uzņēmumiem izveidot zilā okeāna stratēģiju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties