Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:862183
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Veicināšana
Patērētājs nezinās par produktu, ja uzņēmums nekomunicēs.
Kompānijas, kas tērē naudu mārketingam krīzes laika, rada labākus rezultātus gan uzreiz, gan arī pēc krīzes.
Tomēr ASV pētījums radīja, ka krīzes laikā ļoti daudzi uzņēmumi nācies samazināja budžetu mārketinga komunikācijām.
Krīzes laikā, par svarīgāko mediju reklāmai var kļūt Internets.
Pepsi 2011 gadā atteicas no TV reklāmas Super Bowl laikā un tajā vietā atvēlēja 20 miljonus dolāru reklāmai sociālajos tīklos.

Vieta
Ar Interneta palīdzību, patērētājiem ir iespēja iegādāties produktus no mājām un atliek tikai sagaidīt to piegādi.
Pēc Forrester Research datiem, patērētājiem iegādājoties produktus Internētā vissvarīgākais ir piegādes izmaksas.
Internets padara iepirkšanas procesu par globālo, patērētājs var iegādāties preces no uzņēmumiem visās pasaules malās.
Patērētāji mazāk laika pavada veikalos, tāpēc pārdevējiem ir pēc iespējas efektīvāk jāizmanto šo laiku.
Marketing During a Recession - Brittaney Kessler


Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1328961
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties