Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Prakses atskaite reklāmas aģentūrā. Mārketinga daļa-
Prakses atskaite reklāmas aģentūrā. Mārketinga daļa
Prakses atskaite48 Mārketings, reklāma, Psiholoģija, Vēsture, kultūra
Prezentreklāma.
Skaidras definīcijas par to, kas ir “prezentreklāma”, nav, jo vajadzības ir ļoti dažādas. Labāk un pareizāk gan būtu teikt “reklāmas suvenīrs” – to atstāj par piemiņas vai pateicības zīmi, un tas nes informāciju par uzņēmumu. Kādreiz tā bija vienkārši vizītkarte, kur bija arī telefona, faksa numuri, adrese. Tagad nopietni tiek vērtēts, kāds ir firmas stils kopumā un vai attiecīgi domāts par atbilstīgiem reklāmas suvenīriem. Ja uzņēmums ir ļoti konservatīvs, ir vienas tradīcijas, ja dinamisks, radošs – citas. Tagad reklāmas suvenīrs ir jebkurš priekšmets, kas nes firmas vai konkrēta zīmola logotipu – telefona, faksa numurus vairs neliek.
Prezentreklāma sevī ietver četrus dažādus pamatvirzienus, kurus var dalīt vēl sīkāk:
Korporatīvā identitāte (piemēram, reklāmas apģērbs darbiniekiem);
Biznesa dāvanas (piemēram, dāvana, kuru pasniedz sadarbības partneriem vai klientiem pēc nozīmīgu līgumu parakstīšanas);
Reklāmas produkts konkrēta produkta pārdošanas veicināšanai (piemēram, rakstāmpiederumu trauks dezodoranta formā);
Noderīgi izstrādājumi individuālai lietošanai (piemēram, pildspalva ar firmas logo).
Pats vārds “prezentreklāma” jau norāda, ka tā ir dāvana, suvenīrs, turklāt vajadzīga kā saņēmējam, tā arī dāvinātājam. Papildus reklāmas iespējām no devēja puses un praktiskajam priekšmeta pielietojumam no saņēmēja puses klāt nāk arī jaukas emocijas – pats dāvināšanas brīdis, prieks par atzinību, par darba novērtējumu vai cieņas izrādīšanu. Īpaši tad, ja par dāvanu īpaši domāts.
Manam prakses uzņēmumam vēl nav izveidota prezentreklāma, tāpēc ieteiktu prezentrekama.lv pakalpojumus. Esmu izvēlējusies apdrukāt divu veidu pildspalvas un viena veida uzņēmuma vizītkartes. Visas preces skatījos ar atlaižu piedāvājumiem, jo mūsu uzņēmumam ir svarīga cena.
Viens pildspalvu veids ir EKO pildspalvas, kas taisītas no papīra un ir pelēki brūnā krāsā. Šīs pildspalvas rada iespaidu, ka uzņēmums rūpējas par dabu, kas mūsdienās ir ļoti populāri. Uz pildspalvas ir uzdrukāts SIA „Uzņ. „X”” logotips un ir izmantota viena krāsa – melna. Šis pildspalvas pasūtīti 100 gabalus, ar vienas krāsas apdruku un vienas pildspalvas cena ir 0,54 Ls.
Otrs pildspalvu veids ir parasta plastmasas, caurspīdīga pildspalva ar sudraba krāsas galiem. Šī pildspalva ir domāta ikdienas lietošanai, jo tā ir vienkārša un universāli pielietojama. Es esmu izvēlējusies pasūtīt 100 gabalus šīs pildspalvas, ar vienas krāsas apdruku un cena par vienu gabalu ir 0,48 Ls.
Vizītkartes plānoju pasūtīt internetveikalā 24veikals.lv. Vizītkarte ir diezgan vienkārša, gaišas krāsas fons, uzņēmuma logotips, darbības virzieni un kontakti. Vizītkarte ir vienpusēja. Pasūtīšu divus komplektus un katrā no tiek ir 120 vizītkartes. Viens vizītkaršu komplekts maksā 5,20 Ls, jo pasūtu divus komplektus un katra komplekta stūrīšu noapaļošana – 4Ls. Šīs cenas ir ar PVN.
…
8. Komunikācija ar klientiem…………………………………….……………..37 8.1. Kontaktēšanas veidi ar klientiem…………………...………………..37 8.2. Komunikācijas psiholoģiskās barjeras………………………...……..40 8.3. Anketa klientiem……………………………………………………..43 9. Reklāmas teksta veidošana…………………………………………………..45 9.1. Reklāmas teksta sastāvdaļas……………………..…………………..45 9.2. Reklāmas teksta uztvere…………………………………….………..46 10. Vizuālais reklāmas noformējums…………………………...………………..49 10.1. Burtu izvēle un lietošana……………………………………………..49 10.2. Krāsu nozīme reklāmā………………………………………………..50 10.3. Reklāmu ietekmes analīze………………………………..…………..51 11. Iespiedreklāma………………………………………………………………..53 11.1. Reklāmas ievietošana žurnālā „Kapitāls” …………………..………..53 11.2. Reklāmas ievietošana laikrakstā „Dienas bizness” ………...………..56 11.3. Reklāmas buklets……………………………………………………..59 11.4. Telefonu katalogi……………………………………………………..59 12. Reklāmu veidi internetā……………………………………………..………..61 12.1. Reklāmas materiālu sūtīšana pa e-pastu………………….…………..61 12.2. Reklāmas banera ievietošana un izmaksas…………………………...62 12.3. Interneta mājas lapa…………………………………………………..65 13. Radio reklāma…………………………………..……..……………………..68 13.1. Radio reitingi……………………………………….………………..68 13.2. Radio reklāma žurnālam „Manas kāzas” …………………………..70 14. TV reklāma…………………………………………..……………………..72 14.1. TV reitingi…………………………………………………………..74 14.2. TV reklāmas klipa apraksts…………………………..…..……..…..76 14.3. TV programmu dažādu raidījumu saturs………………………..…..78 14.4. „Manas kāzas” reklāmas ievietošana TV………………………..…..80 15. Prezentreklāma…………………………..…………………………………..82 16. Vides reklāma…………………………………..……..……………………..85 16.1. Reklāmas plakāti……………………………………………………..85 16.2. Transportlīdzekļu reklāma…………………………….……………..86 16.3. Gaismas reklāma……………………………………………………..87 16.4. Reklāmas tirdzniecības vietās…………………….………………….88 16.5. Skatlogi…………………………………..…………………………..89 17. Reklāmas kampaņas izmaksu apkopojums…………………………………..91 18. Efektivitātes noteikšanas metodes…………………………………….……..93 19. Sociālā reklāma………………………………………………………..……..95 20. Uzņēmuma attiecības ar sabiedrību…………………………………………..97 20.1. Uzņēmuma ētikas kodekss………………………………….………..97 20.2. Uzņēmuma sabiedriskās attiecības…………………………………..97 20.3. Uzņēmuma kultūra…………………………………………………..98
-
Prakses atskaite reklāmas aģentūrā. Mārketinga daļa
Prakses atskaite48 Mārketings, reklāma, Psiholoģija, Vēsture, kultūra
- Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite10 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Vadība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite augstskolai10
-
Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"
Prakses atskaite augstskolai4
-
Prakses atskaite saskarsmes psiholoģijā un pedagoģijā
Prakses atskaite augstskolai2
-
Prakses atskaite programmā "Mārketings"
Prakses atskaite augstskolai10
-
Prakses atskaite tirgzinībās
Prakses atskaite augstskolai16