Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vairumtirgotāju funkcijas sadales kanālu dalībnieku vēlmju un vajadzību apmierināšanā

     

    Referāts14 Vadība

3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:859811
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vairumtirgotāju funkcijas sadales kanālu dalībnieku vēlmju un vajadzību apmierināšanā    3
1.1.  Sadales kanālu un to dalībnieku raksturojums    3
1.2.  Vairumtirgotāju veidi un to funkcijas ražotāju un mazumtirgotāju vēlmju un vajadzību apmierināšanā    7
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Sadales kanālu un to dalībnieku raksturojums

Sadales kanāls ir uzņēmumi, kas pilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam.[5,485]
Veidojot sadales kanālus, vispirms ir jālemj, kam tās funkcijas ir jāizpilda. Principā, sadales funkcijas var pildīt pats ražotājs, veidojot tiešas attiecības ar patērētājiem. Tomēr darījumu pasaulē ir pieņemts, ka daļa produktu realizācijas darbību tiek nodota starpnieku ziņā, jo starpniekam, efektīvi darbojoties, ir iespēja piekļūt kā patērētājam, tā arī pircējam, līdz ar to vieglāk novadīt produktu līdz mērķtirgum.
Pateicoties plašajiem kontaktiem, pieredzei un augstai kvalifikācijai, starpnieki var piedāvāt ražotājiem un patērētājiem daudz vairāk pakalpojumu nekā viņi patstāvīgi spēj izdarīt. Darbības specializācija un atsevišķu funkciju izpilde var nodrošināt pircējam nepieciešamo produktu sortimentu un augstu apkalpošanas kvalitāti.
Ja ražotājs potenciāli ir spējīgs pats organizēt sadales kanālus, tad daudzos gadījumos viņam tas tomēr nebūs izdevīgi, jo daudz efektīvāk ir ieguldīt naudu specializētos biznesa veidos. 1.1. attēlā parādītas divas shēmas, kuras salīdzinot, var novērtēt starpnieku darbības efektivitāti. Attēla kreisajā daļā redzams, kā trīs ražotāji sasniedz trīs pircējus pēc dažādām tiešo kontaktu metodēm. Šim nolūkam nepieciešama 9 atsevišķu sakaru veidu nodibināšana. Attēla labajā daļā parādīts, kā trīs ražotāji ar starpniekiem, kuri paši dibina kontaktus ar visiem pircējiem. Šādas sadarbības gadījumā ir jāorganizē tikai 6 sakaru veidi. Tādā veidā starpnieki palīdz ievērojami samazināt izdevumus mārketingam, tajā skaitā arī produktu pārvietošanai un sadalei tirdzniecībā. Pateicoties sadales kanālu veidošanai, tiek novērsti ilgstoši pārtraukumi laikā un telpā, kas atdala produktus no patērētājiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1175433
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties