Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:859544
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  SIA “Lattelecom” vispārējs raksturojums    3
1.1.  Organizācijas vēsture    3
1.2.  Lattelecom grupa    4
1.3.  Lattelecom grupas sniegtie pakalpojumi    9
1.4.  Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem    10
2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    14
2.1.  Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtisko tendenču analīze    14
2.2.  Uzņēmuma ārējās mikrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze    17
3.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    21
3.1.  Organizācijas vīzija, misija, vērtības un mērķi, to raksturojums    21
3.2.  Organizācijas organizatoriska struktūra    23
3.3.  Vadības stils    26
3.4.  Motivēšanas sistēma    27
3.5.  Uzņēmuma iekšējais mārketings    29
3.6.  Uzņēmuma darbības plānošanas process    31
3.7.  Uzņēmuma iekšējā tehnoloģiskā vide    32
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantoto avotu saraksts    36
  Pielikums    38
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses atskaites izstrādes gaitā izdarīti šādi secinājumi:
1. Lattelecom vairs nav monopola uzņēmums, un Latvijas telekomunikāciju tirgū ienāk arvien jauni operatori, kas piedāvā gan fiksētos, gan mobilos sakarus, gan televīziju. Uzņēmuma SIA „Lattelecom” konkurenti Latvijas tirgū ir daudz. Uzņēmuma stiprā puse ir pieredze sakaru pakalpojumu sniegšanā, kas ir priekšrocība attiecībā uz konkurējošiem uzņēmumiem.
2. Uzņēmumam ir daudz izaugsmes iespēju, kurus visu laiku ievieš. Cenšas darīt visu iespējamo, lai noturēt klientus pie sevis un neatpalikt no konkurentiem pakalpojumu ziņā.
3. Uzņēmums cenšas rūpīgi apkalpot jebkuru klientu. Ir divas grupas klientu – juridiskie, kuriem ir lielākas privilēģijas un fiziskie, kurus apkalpo pēc juridiskiem ar tādu pašu maksimālo kvalitāti.
4. Lai Lattelecom darbība noritētu sekmīgi atsevišķu nodaļu un to sadarbības ietvaros, Lattelecom ir izveidota efektīva struktūra. Lattelecom struktūra ļauj optimāli vadīt uzņēmuma darbu un paredz risku sadali starp noteiktām struktūrvienībām. Tādējādi tiek nodalīta atbildība starp darbiniekiem, kuri saistīti ar produktu pārdošanu, darbiniekiem, kuri tehniski nodrošina pakalpojumu funkcionēšanu un darbiniekiem, kuri šos produktus izstrādā.
5. Lattelecom ir izveidota efektīva iekšējās kontroles sistēma, kas vadībai palīdz nodrošināt pamatotu pārliecību, ka Lattelecom aktīvi ir nodrošināti pret zaudējumiem un nesankcionētu vadīšanu, lietošanu, darbības riski tiek pastāvīgi uzraudzīti un novērtēti;
6. Lattelecom nepārtraukti savā darbībā cenšas kaut ko mainīt, lai neapstātos veiksmīgas darbības process un uzņēmums attīstītos. Ik pa laikam tiek uzlabotas gan Lattelecom iekšējās sistēmas, gan produkti. Parādās arī jauni pakalpojumi un produkti, kuru izveidei ir jāpieliek ar vien lielākas pūles, tomēr process neapstājās.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties