Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:854962
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Dzīves stila analīze ir ļoti populāra reklāmas aģentūru vidū, kas tiek attiecināmi uz konkrētiem brandiem (piem., Martini) un dzīves stilu.
Personība - var, protams, uzskatīt, ka šeit nav īpašas sakarības starp produkta izvēli un personību, tomēr pētījumi liecina, ka ir. Pircēja un branda personība/ individualitāte ir izvēle, ko nosaka tieša personīgo īpašību manifestācija. Personības segmentācija ir vairāk iedarbīga tad, kad izvēle attiecas uz sevis izteikšanos, piemēram, brands ir tas, kas ļauj izpausties personībai.
Profila segmentācija
Profila segmentācija ļauj patērētāju grupai tikt klasificētai ar to kā viņus sasniegt ar komunikācijas medijiem (reklamēšana, tiešais pasts utt.). Pat ja psihografiskā segmentācija ir veiksmīga, analīze beigās vajag pētīt patērētāja profilu, piemēram, vecums un sociālais stāvoklis sabiedrībā, lai varētu komunicēt ar viņiem. Iemesls ir TV, radio un preses lasīšana un skatīšanas izpausmes veids.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1356147
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties