Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:847362
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

TNS Latvia apkopojusi regulārā patēriņa pētījuma TNS AtlasTM rezultātus –Materiālās situācijas novērtējums un attīstības prognozes
TNS Latvia apkopojusi oktobra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus
Regulārā patēriņa pētījuma 2008. gada rudens perioda rezultāti
Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem materiālās situācijas novērtējums:
12 % respondentu vērtē savu finansiālo situāciju kā labu,
58 % (gandrīz 2/3) – kā apmierinošu,
28 % – kā sliktu.

Salīdzinot materiālās situācijas novērtējumu 2008. gada pavasarī un rudenī, situācija ir saglabājusies stabila, jo kā labu savu materiālo situāciju pavasarī vērtēja 13 % aptaujāto, kas ir tikai par 1 procentu punktu vairāk nekā rudens periodā, bet kā sliktu 25 %, kas ir par 3 procentu punktiem mazāk nekā rudens periodā.
Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem nākotnes prognozes viņu ģimenes materiālā stāvokļa attīstībā tuvāko 2 gadu laikā:
33 % – ģimenes materiālais stāvoklis uzlabosies,
38 % – situācija nemainīsies,
27 % – finanšu situācija pasliktināsies.

Salīdzinot Latvijas iedzīvotāju izteiktās prognozes 2008. gada pavasarī un rudenī, iedzīvotāji IR kļuvuši pesimistiskāki attiecībā uz nākotni, tomēr pozitīvi jāvērtē fakts, ka 1/3 daļa iedzīvotāju joprojām ir optimistiski noskaņoti.
2008. gada oktobra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultāti
Reklāmas apjoma dati analizēti pēc: preses laukuma cm²,
televīzijas reklāmas minūtēm,
radio reklāmas minūtēm.

Oktobrī, salīdzinot ar septembri, visos medijos novērojams reklāmas apjoma pieaugums.
Televīzija
Oktobrī reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 4,4 %.
Oktobrī televīzijā noraidītas 45 844 minūtes, bet septembrī – 43 920 minūšu reklāmas.
2008. gada oktobrī televīzijā bija 120 537 reklāmas gadījumu skaits, kas, salīdzinot ar 2007. gada oktobri, kad tika reģistrēti 142 168 reklāmas gadījumi, ir par 15,2 % mazāk.
Oktobrī lielākie reklāmdevēji televīzijā pēc reklāmas apjoma minūtēs:
Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Tele2, Henkel, Coca-Cola HBC, Danone,
Unilever, Sony Ericsson, Marco, Johnson & Johnson, Nestle.

Reklamētākās markas televīzijā:
Sony Ericsson, Esprit, Tele2, Zelta Zivtiņa. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties