Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:847020
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    2
  Ievads    4
1.  SIA „TORT” uzņēmējdarbības analīze    6
1.1.  Uzņēmuma darbības īss apraksts    6
1.2.  Finanšu pamatrādītāju dinamika    7
1.3.  Konkurentu un uzņēmuma pozīcijas Latvijas konditorijas tirgū analīze    14
1.4.  Konditorijas produkcijas patērētāju mārketinga pētījums    19
1.5.  SWOT-analīze biznesa stratēģijas izvēlēšanai    27
1.6.  “Lēmumu koka” darbibas pamatstratēģijas izvēlei uzbūve    33
2.  Konditorijas uzņēmums „TORT” attīstības plāna izstrāde    39
2.1.  Portfelstratēģijas izvēle    39
2.2.  Organizācijas struktūras būvēšana    42
2.3.  Pārdošanas sadalījuma kanālu uzbūve    43
2.4.  Komunikāciju politikas formējums    52
2.5.  Investīciju tehniski-ekonomiskā plāna izstrāde un pamatojums    58
2.5.1.  Ražošanas plāns    59
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
  Galvojums    71
Darba fragmentsAizvērt

Rūpniecības uzņēmumu pāreja pie tirgus attiecībām, agrāk nepazīstamu vadības organizācijas struktūru ieviešana (Sabiedrības ar ierobežotu atbildību, Individuālais komersants u.c.), rada nepieciešamību realizēt principiāli jaunu pieeju stratēģiskas, prognozes un uzņēmuma iekšējās plānošanas sistēmu un gatavas produkcijas pārdošanas uzdevumu risināšanai.
Šie jaunie viesumi attiecas uz nepieciešamību radīt ciešu abpusēju firmu darbības mērķu un resursu savienošanu, tirgus ekonomikai adekvātu ekonomisku un finanšu radītāju vērtējumu sistēmu izmantošanu, mūsdienīgas pieejas plānošanas optimizācijas, vadības, uzņēmējdarbības, komerces, finanšu un investīciju uzdevumu risināšanai izmantošana, kā arī to ekonomiskās efektivitātes pamatojumam.
Katra atsevišķa kompānijas stratēģija ir tās augstākās vadības pieņemtie virzieni vai darbības veidi svarīga rezultāta ar ilgtermiņa sekām iegūšanai. Stratēģijas formējums kļūst nepieciešams gadījumos, kad rodas negaidītas izmaiņas kompānijas ārējā vidē. Šādu izmaiņu iemesli ir: pieprasījuma izbeigšanās, svarīgas izmaiņas tehnoloģijā, jaunu konkurentu negaidīta rašanās, sociālu un ekonomisku noteikumu izmaiņas utt.
Kompānijas galvenais mērķis ir fiksētu augstu ienākumu iegūšana uz ieguldītā kapitāla pamata. Lai ieguldījumu ienākumi būtu augstāki, nekā konkurentiem, konkurētspējai jābūt stabilai, citiem vārdiem sakot, piedāvāto preču un pakalpojumu kvalitātei jābūt augstākai. Lai ienākumi kļūtu stabili, attīstībā jāiegulda ražošanas iespējas, kas nodrošina konkurētspējas augstu līmeni arī nākotnē.
Tādējādi, stratēģija ir atkarīga no konkurētspējas līmeņa noteikšanas, resursu un ražošanas iespēju attīstības, kas nodrošina stabilu konkurētspēju šajā mainīgajā pasaulē.
Kompānijas konkurences pozīciju novērtēšana dotajā nozarē apvieno nozares, kompānijas un tās konkurentu stāvokļa analīzes rezultātus. Pie tam ir svarīgi precīzi noteikt kompānijas šī brīža pozīciju dotajā nozarē, ieskaitot kā tās finansiālos rezultātus, tā arī tās stratēģiju. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties