Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:846777
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2013.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Every person final decision reason is different. After finding the most suitable good for you the next step is buying.
Purchase can also be affected by:
- Consumer expectations, mood or mental state,
-Buyer`s preparedness, the existence of life experience and practical skills,
-Socio-psychological rules, which are marketed to people`s expectations,
-Income level can change as well.
The consumer`s decision change, postpone or abandonment of a product also affects risk. The consumer isn’t certain about all purchase consequences. To reduce this risk, marketing specialist is required to supply the people with all the necessary information about the product.
After purchase consumer can be satisfied or also he can regret this purchase. If the inconvenience is caused and person wants to get rid of the product, then marketing specialist should be responsive and take the item back. Therefore consumer could be able to make a new decision.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1331405
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties